Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Akif Karalı
Doktora
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
8
2
Yayın
0
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Ortaokul 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Değerlendirme Sorunlarının Bloom Taksonomisinde Bilişsel Alan Basamaklarına Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Oran
,
Mehmet Akif Karalı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.635309
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2268
8
ATIF
1
FAVORİ
2268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Değerlendirme Sorunlarının Bloom Taksonomisinde Bilişsel Alan Basamaklarına Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Oran
,
Mehmet Akif Karalı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.635309
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2268
1
FAVORİ
2268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yeni (2017) Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Meslek Bilincinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kamil Uygun
,
Bilal Burak Arıbaş
,
Mehmet Akif Karalı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.419890
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3233
0
FAVORİ
3233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Ortaokul 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Değerlendirme Sorunlarının Bloom Taksonomisinde Bilişsel Alan Basamaklarına Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Oran
,
Mehmet Akif Karalı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.635309
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2268
8
ATIF
1
FAVORİ
2268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat