Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Kamil Uygun
Doç. Dr.
UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
23
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
23
23
Yayın
16
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
0000-0002-8971-328X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Sosyal bilgiler eğitimi
düşünme becerileri
girişimcilik
iletişim becerileri
eğitsel oyunlar
Kurum
UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kamil Uygun
,
Alaattin Arıkan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1479
0
ATIF
2
FAVORİ
1479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GİRİŞİMCİLİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kamil Uygun
,
Ali Ramazan Er
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1456
0
ATIF
1
FAVORİ
1456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. VE 7. SINIF SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMI VE DERS KİTABINDA KÜRESELLEŞME OLGUSUNUN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kamil Uygun
, Cafer Tayyar Ulu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
802
0
ATIF
1
FAVORİ
802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN TOPLUMSAL CİNSİYET ALGILARI
Yazarlar:
Kamil Uygun
, Özlem Önsan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1585
0
ATIF
1
FAVORİ
1585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Uzman Öğretmenlik ve Başöğretmenlik Unvanlarına ve Sınavlarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Kamil Uygun
,
Şifa Karabulut
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anasay
DOI: 10.33404/anasay.1422240
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
165
0
FAVORİ
165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında ve Ders Kitaplarında Öz Denetim Becerisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kamil Uygun
,
Özgür Arslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
584
0
FAVORİ
584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevre Okuryazarlığı ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Kamil Uygun
,
Şifa Karabulut
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Innovative Research in Social Studies
DOI: 10.47503/jirss.1270306
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
899
0
FAVORİ
899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Yaklaşımı ile Öğrencilerin Okul Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kamil Uygun
,
Nurullah Arıçam
,
Faruk Gezer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
919
0
FAVORİ
919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI VE DERS KİTAPLARINDA TASARRUF VE EŞİTLİK DEĞERLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kamil Uygun
,
Nurcan Üstündağ Şener
,
Özgür Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
383
0
FAVORİ
383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Düşünme Becerileri ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Kamil Uygun
,
Cemal Bilgiç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
252
0
FAVORİ
252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Simulation-Based Experiential Learning Applications on Problem Solving Skills in Social Studies Education
Yazarlar: Ceyhun Uzun,
Kamil Uygun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.913068
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
687
0
FAVORİ
687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN TOPLUMSAL CİNSİYET ALGILARI
Yazarlar:
Kamil Uygun
, Özlem Önsan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1585
1
FAVORİ
1585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining of Pre-service History Teachers' Views on Pedagogical Formation Training Program
Yazarlar:
Kamil Uygun
,
Mehmet Oran
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Technology and Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
282
0
FAVORİ
282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the relationship between social studies teacher candidates of pre-service teacher identity levels and possible self-esteem levels
Yazarlar:
Kamil Uygun
, Mehmet Akif Karalı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.618224
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
716
0
FAVORİ
716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kamil Uygun
,
Alaattin Arıkan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1479
2
FAVORİ
1479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Ülke Vatandaşı Öğrencilerin İletişim Kurma ve Çatışmaları Çözme Anlayışlarının İncelenmesi
Yazarlar: Zekerya Batur, Murat Başar,
Nurcan Şener
,
Kamil Uygun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3797
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
770
0
FAVORİ
770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Kamil Uygun
, Sema Kılıçkara
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
961
0
FAVORİ
961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. VE 7. SINIF SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMI VE DERS KİTABINDA KÜRESELLEŞME OLGUSUNUN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kamil Uygun
, Cafer Tayyar Ulu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
802
1
FAVORİ
802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL OYUNLARIN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNE ETKİSİ ETKİNLİK ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Kamil Uygun
, Ummuhan Akkeyik, Ceylan Öztürk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12084
0
FAVORİ
12084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ve Sosyal Bilgiler Dersi Akademik Başarıları
Yazarlar:
Kamil Uygun
,
Cemal Bilgiç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.384593
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2892
0
FAVORİ
2892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yeni (2017) Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Meslek Bilincinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kamil Uygun
,
Bilal Burak Arıbaş
,
Mehmet Akif Karalı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.419890
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3260
0
FAVORİ
3260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Sosyal Bilgiler ve Eşdeğer Derslerin Türkiye, Azerbaycan ve Türkmenistan’daki Öğretim Programlarının Yapı Yönünden Karşılaştırılması
Yazarlar:
Barış Metin
,
Kamil Uygun
,
Mehmet Oran
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
769
0
FAVORİ
769
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Göktürklerle Tarihe Yolculuk
Yazarlar: Bilal Pektezel,
Kamil Uygun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6822
0
FAVORİ
6822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GİRİŞİMCİLİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kamil Uygun
,
Ali Ramazan Er
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1456
1
FAVORİ
1456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN KAVRAMLARA İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar:
Kamil Uygun
,
Zekerya Batur
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.93721
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1680
0
FAVORİ
1680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İdâdînin Son Yıllarından Liseye: Karesi Sultânîsi 1913-1923
Yazarlar: Mustafa Murat Öntuğ,
Kamil Uygun
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
946
0
FAVORİ
946
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki Neslin Bir Kavram Algısı: Teknoloji
Yazarlar: Zekerya Batur,
Kamil Uygun
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4696
0
FAVORİ
4696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anasay
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Social Science Research
International Technology and Education Journal
Journal of Innovative Research in Social Studies
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Editör
Kurul Üyeliği
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu ve Balkan Araştırmaları Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Journal of Continuous Vocational Education and Training
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Uzman Öğretmenlik ve Başöğretmenlik Unvanlarına ve Sınavlarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Kamil Uygun
,
Şifa Karabulut
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anasay
DOI: 10.33404/anasay.1422240
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
165
2
ATIF
0
FAVORİ
165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevre Okuryazarlığı ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Kamil Uygun
,
Şifa Karabulut
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Innovative Research in Social Studies
DOI: 10.47503/jirss.1270306
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
899
2
ATIF
0
FAVORİ
899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Simulation-Based Experiential Learning Applications on Problem Solving Skills in Social Studies Education
Yazarlar: Ceyhun Uzun,
Kamil Uygun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.913068
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
687
1
ATIF
0
FAVORİ
687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the relationship between social studies teacher candidates of pre-service teacher identity levels and possible self-esteem levels
Yazarlar:
Kamil Uygun
, Mehmet Akif Karalı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.618224
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
716
3
ATIF
0
FAVORİ
716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ve Sosyal Bilgiler Dersi Akademik Başarıları
Yazarlar:
Kamil Uygun
,
Cemal Bilgiç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.384593
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2892
2
ATIF
0
FAVORİ
2892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat