Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fajri Farid
Okutman
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
9
2
Yayın
0
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Popüler Yayınları
The Guided Inquiry to Improve Students Mathematical Critical Thinking Skills Using Student’s Worksheet
Yazarlar: Muhamad Yasin, Durrul Jauhariyah, Madiyo Madiyo, Rika Rahmawati,
Fajri Farid
,
İrwandani Irwandani
, Frendy Fitra Mardana
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.598422
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2221
9
ATIF
1
FAVORİ
2221
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Guided Inquiry to Improve Students Mathematical Critical Thinking Skills Using Student’s Worksheet
Yazarlar: Muhamad Yasin, Durrul Jauhariyah, Madiyo Madiyo, Rika Rahmawati,
Fajri Farid
,
İrwandani Irwandani
, Frendy Fitra Mardana
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.598422
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2221
1
FAVORİ
2221
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Based Learning (PBL) andGuided Discovery Learning (GDL)Effects of Mathematical Reasoning Capability: Analysis for Gifted Students
Yazarlar:
Muhamad Syazali
, Binti Listiani,
Fajri Farid
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1123
0
FAVORİ
1123
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Gifted Education and Creativity
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
The Guided Inquiry to Improve Students Mathematical Critical Thinking Skills Using Student’s Worksheet
Yazarlar: Muhamad Yasin, Durrul Jauhariyah, Madiyo Madiyo, Rika Rahmawati,
Fajri Farid
,
İrwandani Irwandani
, Frendy Fitra Mardana
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.598422
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2221
9
ATIF
1
FAVORİ
2221
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat