Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gamze Ak
Arş. Gör.
ANADOLU UNIVERSITY
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
1
3
Yayın
0
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
0000-0001-7889-3636
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
İşitme Engelli Eğitimi
Kurum
ANADOLU UNIVERSITY
Yayınlar
Investigation of Distance Education Processes of Students with Hard of Hearing in Inclusive Education Practices
Yazarlar:
Gülcihan Yazçayır
,
Gamze Ak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.1370404
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
269
0
FAVORİ
269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Öğrencileriyle İlgili Sosyal Medya Paylaşımlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gamze Ak
,
Şule Kılınç
,
Gülcihan Yazçayır
,
Üzeyir Emre Kıyak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.1090493
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1089
0
FAVORİ
1089
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Psikolojik Danışmanlarının Öz Yeterlik Ve Mesleki Doyum Düzeyleri Arasındaki İlişkide Okul İkliminin Aracı Rolünün İncelenmesi
Yazarlar:
Gamze Ak
,
Zeynep Deniz Yöndem
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1075915
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
744
0
FAVORİ
744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Journal of Education and Future
Editörlük
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Mizanpaj Editörü
Kurul Üyeliği
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Yayınlar
Okul Psikolojik Danışmanlarının Öz Yeterlik Ve Mesleki Doyum Düzeyleri Arasındaki İlişkide Okul İkliminin Aracı Rolünün İncelenmesi
Yazarlar:
Gamze Ak
,
Zeynep Deniz Yöndem
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1075915
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
744
1
ATIF
0
FAVORİ
744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat