Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gülay Kırbaşlar
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
2
3
Yayın
0
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Fene Yönelik Kaygı Düzeyleri ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Filiz Avcı
,
Fatma Gülay Kırbaşlar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.356306
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3779
0
FAVORİ
3779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Developing General Chemistry Computer Assisted Demonstration Experiments Scale: Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Zeliha Özsoy Güneş
,
Fatma Gülay Kırbaşlar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Istanbul Journal of Innovation in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
395
0
FAVORİ
395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öz-Yeterlik Algıları ve Kimya Problemlerinde Matematik Kullanımına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Zeliha Özsoy-güneş
,
Elif İnce
,
F.Gülay Kırbaşlar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2334
0
FAVORİ
2334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
e-Kafkas Journal of Educational Research
Istanbul Journal of Innovation in Education
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Kurul Üyeliği
Istanbul Journal of Innovation in Education
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Fene Yönelik Kaygı Düzeyleri ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Filiz Avcı
,
Fatma Gülay Kırbaşlar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.356306
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3779
2
ATIF
0
FAVORİ
3779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI