avatar
Hülya Bakırtaş Prof. Dr. AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Yayın 4 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 4
4 Yayın
0 Hakemlik
4 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital pazarlama Müşteri ilişkileri yönetimi Tüketici davanışları Araştırma yöntemleri

Biyografi

 Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü’nde görev yapmaktadır. Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Üretim Yönetimi ve Pazarlama bilim dalında doktora eğitimini tamamlamıştır. Yazar, 2012 yılında Georgia State Üniversity J. Mack Robinson College of Business’a misafir araştırmacı olarak gitmiş ve Prof. Dr. Sevgin Eroğlu’nun danışmanlığında araştırma ve incelemelerde bulunmuştur. Tüketici davranışları, müşteri ilişkileri yönetimi, dijital pazarlama alanında incelemelerini ve araştırmalarını yürütmektedir.

Kurum

AKSARAY ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar

İş Hayatında Kadınların Güçlendirilmesi ve Aile İlişkisine Etkisi
Yayın Bilgisi: 2022 , Alanya Akademik Bakış
DOI: 10.29023/alanyaakademik.1009695
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 751

0

751

İşletme ve Çalışan Özellikleri Açısından Bulut Bilişim Algısı Farklılaşır Mı?
Yayın Bilgisi: 2019 , Bilişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.17671/gazibtd.523984
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1857

0

1857

Development of Want-Need Perception Scale (WNPS) for Primary and Secondary School Students
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.08346
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 592

0

592

0

854

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

İş Hayatında Kadınların Güçlendirilmesi ve Aile İlişkisine Etkisi
Yayın Bilgisi: 2022 , Alanya Akademik Bakış
DOI: 10.29023/alanyaakademik.1009695
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 751

1

0

751

İşletme ve Çalışan Özellikleri Açısından Bulut Bilişim Algısı Farklılaşır Mı?
Yayın Bilgisi: 2019 , Bilişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.17671/gazibtd.523984
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1857

2

0

1857

Development of Want-Need Perception Scale (WNPS) for Primary and Secondary School Students
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.08346
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 592

1

0

592

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.