Loading [a11y]/accessibility-menu.js
Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İbrahim Burak Ölmez
Dr. Öğr. Üyesi
University of Delaware
Yayın
2
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
3
2
Yayın
4
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0002-4931-2174
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
0
Takipçi
0
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Matematik Eğitimi
Kurum
University of Delaware
Popüler Yayınları
A Mixture Partial Credit Analysis of Math Anxiety
Yazarlar:
İbrahim Burak Ölmez
, Allan S. Cohen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.455175
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1452
4
ATIF
1
FAVORİ
1452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
A Mixture Partial Credit Analysis of Math Anxiety
Yazarlar:
İbrahim Burak Ölmez
, Allan S. Cohen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.455175
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1452
1
FAVORİ
1452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Two Distinct Perspectives on Ratios: Additive and Multiplicative Relationships between Quantities
Yazarlar:
İbrahim Burak Ölmez
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.94175
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1500
0
FAVORİ
1500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
İlköğretim Online
International Journal of Assessment Tools in Education
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Yayınlar
A Mixture Partial Credit Analysis of Math Anxiety
Yazarlar:
İbrahim Burak Ölmez
, Allan S. Cohen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.455175
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1452
4
ATIF
1
FAVORİ
1452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat