Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İclal Alkan
Arş. Gör.
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
0
2
Yayın
0
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mitoz ve Mayoz Bölünmeye İlişkin Kavram Yanılgılarının Model Oluşturma Yaklaşımıyla Belirlenmesi
Yazarlar:
İclal Alkan
, Gamze Akkaya,
Mustafa Serdar Köksal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
24948
0
ATIF
1
FAVORİ
24948
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mitoz Bölünme Konusunun Öğretimi İçin Kavramsal Değişim Odaklı Somut Bir Öğretim Materyalinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
İclal Alkan
,
Mustafa Serdar Köksal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.350605
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1288
0
ATIF
1
FAVORİ
1288
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Mitoz Bölünme Konusunun Öğretimi İçin Kavramsal Değişim Odaklı Somut Bir Öğretim Materyalinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
İclal Alkan
,
Mustafa Serdar Köksal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.350605
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1288
1
FAVORİ
1288
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mitoz ve Mayoz Bölünmeye İlişkin Kavram Yanılgılarının Model Oluşturma Yaklaşımıyla Belirlenmesi
Yazarlar:
İclal Alkan
, Gamze Akkaya,
Mustafa Serdar Köksal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
24948
1
FAVORİ
24948
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat