Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İlknur Güneş
Doktora
Yıldız Teknik Üniversitesi
Yayın
2
Hakemlik
0
2
Yayın
0
Hakemlik
0000-0003-4900-6983
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Program Değerlendirme
Matematik Eğitimi
Kurum
Yıldız Teknik Üniversitesi
Popüler Yayınları
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programında Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımının Analizi
Yazarlar:
İlknur Güneş
,
Fatma Dursun
,
Bülent Alcı
Yayın Bilgisi: 2025 ,
İstanbul Eğitim Dergisi
DOI: 10.71270/istanbulegitim.istj.1648231
ATIF
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1646
0
ATIF
4
FAVORİ
1646
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of digital storytelling on geometry performance: a study on students with special needs
Yazarlar:
İlknur Güneş
,
Ayşe Arzu Arı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
DOI: 10.5281/zenodo.14599883
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
0
ATIF
1
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programında Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımının Analizi
Yazarlar:
İlknur Güneş
,
Fatma Dursun
,
Bülent Alcı
Yayın Bilgisi: 2025 ,
İstanbul Eğitim Dergisi
DOI: 10.71270/istanbulegitim.istj.1648231
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1646
4
FAVORİ
1646
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of digital storytelling on geometry performance: a study on students with special needs
Yazarlar:
İlknur Güneş
,
Ayşe Arzu Arı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
DOI: 10.5281/zenodo.14599883
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
1
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
İstanbul Eğitim Dergisi
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat