Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Inuusah Mahama
Dr.
UNIVERSITY OF EDUCATION, WINNEBA
Yayın
3
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
2
3
Yayın
1
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
0000-0002-1149-1189
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
UNIVERSITY OF EDUCATION, WINNEBA
Yayınlar
Combined effect of curiosity, creativity, and motivation on academic performance of senior high school students
Yazarlar:
Inuusah Mahama
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1363
0
FAVORİ
1363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Examination of Curiosity and Academic Self-Concept among Students of Category “A” Senior High Schools in the Central Region of Ghana
Yazarlar:
Mark Amponsah
,
Inuusah Mahama
,
Ebenezer Takyi-wadieh
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.95.9.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1504
0
FAVORİ
1504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Attached or not attached: Does different learning styles exist among students with or without sense of belonging amidst covid-19?
Yazarlar:
Inuusah Mahama
, Felix Larbi Asante, Jonathan Kwame Mensah, Regine Kwaw, Mavis Ansu Amponsah, Philip Nartey, Edward Boahen Opoku
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.905277
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
932
0
FAVORİ
932
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Gifted Education and Creativity
Participatory Educational Research
Hakemlik
Journal of AI
Yayınlar
An Examination of Curiosity and Academic Self-Concept among Students of Category “A” Senior High Schools in the Central Region of Ghana
Yazarlar:
Mark Amponsah
,
Inuusah Mahama
,
Ebenezer Takyi-wadieh
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.95.9.4
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1504
2
ATIF
0
FAVORİ
1504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat