Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mohammad Ghulam Ali Ghulam
Yüksek Lisans
Indian Institute of Technology Kharagpur
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
5
3
Yayın
0
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Bilgisayar Yazılımı
Yükseköğretim Yönetimi
Kurum
Indian Institute of Technology Kharagpur
Yayınlar
Detailed Review of National Institute Ranking Framework (NIRF) India Rankings including Uncertainty and Sensitivity
Yazarlar:
Mohammad Ghulam Ali Ali
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1164605
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1199
0
FAVORİ
1199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Novel System, Method and Perspective Plan for the Assessments of Higher Education’s Progress Towards the UN Sustainable Development Goals
Yazarlar:
Mohammad Ghulam Ali Ali
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1112634
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
366
0
FAVORİ
366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A General Perspective about Institutional Rankings, Ranking Framework, Benefits of Rankings and Ranking Methodological Flaws
Yazarlar:
Mohammad Ghulam Ali Ali
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1067952
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
900
0
FAVORİ
900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Educational Research Review
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Detailed Review of National Institute Ranking Framework (NIRF) India Rankings including Uncertainty and Sensitivity
Yazarlar:
Mohammad Ghulam Ali Ali
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1164605
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1199
3
ATIF
0
FAVORİ
1199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A General Perspective about Institutional Rankings, Ranking Framework, Benefits of Rankings and Ranking Methodological Flaws
Yazarlar:
Mohammad Ghulam Ali Ali
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1067952
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
900
2
ATIF
0
FAVORİ
900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat