Loading [a11y]/accessibility-menu.js
Mustafa Melkin Öder profil resmi
Mustafa Melkin Öder Öğretim Görevlisi
Yayın 3 Hakemlik 0
3 Yayın
0 Hakemlik

Kurum

Popüler Yayınları

THE QUALITY OF THE SERVICES OF PROFESSIONAL ACCOUNTANTS, CUSTOMER SATISFACTION AND BEHAVIORAL INTENTIONS
Yazarlar: İsmail Atabay, Fatih Koc , Mustafa M. Oder , Bayram Alamur
Yayın Bilgisi: 2017 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.626
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 514

0

2

514

MUHASEBE MESLEK MENSUPLARININ SUNDUĞU HİZMETİN KALİTESİ, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ, DEĞİŞTİRME MALİYETLERİ VE DAVRANIŞSAL NİYETLER
Yazarlar: İsmail Atabay, Fatih Koc , Mustafa Melkin Oder , Bayram Alamur
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.698
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 727

0

1

727

DETERMINATION OF THE LEVEL OF COMMUNICATION SKILLS OF EMPLOYEES IN THE BANKING SECTOR
Yazarlar: İsmail Atabay, Bayram Alamur, Mustafa Melkin Onder
Yayın Bilgisi: 2017 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.628
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 474

0

1

474

Yayınlar

1

727

THE QUALITY OF THE SERVICES OF PROFESSIONAL ACCOUNTANTS, CUSTOMER SATISFACTION AND BEHAVIORAL INTENTIONS
Yazarlar: İsmail Atabay, Fatih Koc , Mustafa M. Oder , Bayram Alamur
Yayın Bilgisi: 2017 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.626
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 514

2

514

DETERMINATION OF THE LEVEL OF COMMUNICATION SKILLS OF EMPLOYEES IN THE BANKING SECTOR
Yazarlar: İsmail Atabay, Bayram Alamur, Mustafa Melkin Onder
Yayın Bilgisi: 2017 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.628
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 474

1

474

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.