Fatih Koç profil resmi
Fatih Koç Doç. Dr. KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 9 Hakemlik 16 CrossRef Atıf 1
9 Yayın
16 Hakemlik
1 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Reklam Araştırmaları Pazarlama Hizmet Pazarlaması Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama Araştırma Metodolojisi Reklam Tüketici Davranışı

Kurum

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

THE QUALITY OF THE SERVICES OF PROFESSIONAL ACCOUNTANTS, CUSTOMER SATISFACTION AND BEHAVIORAL INTENTIONS
Yazarlar: İsmail Atabay, Fatih Koc , Mustafa M. Oder , Bayram Alamur
Yayın Bilgisi: 2017 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.626
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 452

0

2

452

MUHASEBE MESLEK MENSUPLARININ SUNDUĞU HİZMETİN KALİTESİ, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ, DEĞİŞTİRME MALİYETLERİ VE DAVRANIŞSAL NİYETLER
Yazarlar: İsmail Atabay, Fatih Koc , Mustafa Melkin Oder , Bayram Alamur
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.698
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 677

0

1

677

THE RELATIONSHIPS BETWEEN CONSUMER ATTITUDES TO THE COMPLAINT AND SWITCHING COST: A STUDY ON BANKING INDUSTRY
Yayın Bilgisi: 2017 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.410
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 280

0

1

280

0

1

2013

Yayınlar

THE IMPACTS OF PERCEIVED RISK AND RISK PROPENSITY ON FINANCIAL WELL-BEING: AN APPLICATION ON BANK EMPLOYEES
Yazarlar: İsmail Atabay, Bayram Alamur, Aysegul Yildirim Kutbay , Fatih Koc , Fatik Karakas
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 780

1

780

RİSK EĞİLİMİNİN FİNANSAL İYİ OLMA HALİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: BANKA ÇALIŞANLARI ÜZERİNDE BİR UYGULAMA
Yazarlar: İsmail Atabay, Aysegul Yildirim Kutbay , Fatih Karakas, Fatih Koc , Bayram Alamur
Yayın Bilgisi: 2018 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2018.879
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 568

1

568

1

677

1

2013

THE RELATIONSHIPS BETWEEN CONSUMER ATTITUDES TO THE COMPLAINT AND SWITCHING COST: A STUDY ON BANKING INDUSTRY
Yayın Bilgisi: 2017 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.410
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 280

1

280

0

398

THE QUALITY OF THE SERVICES OF PROFESSIONAL ACCOUNTANTS, CUSTOMER SATISFACTION AND BEHAVIORAL INTENTIONS
Yazarlar: İsmail Atabay, Fatih Koc , Mustafa M. Oder , Bayram Alamur
Yayın Bilgisi: 2017 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.626
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 452

2

452

0

653

Yayınlar

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.