avatar
Binnaz Alp Dr. Bir kuruma bağlı değildir
Yayın 10 Hakemlik 16 CrossRef Atıf 8 TR Dizin Atıf 5
10 Yayın
16 Hakemlik
8 CrossRef Atıf
5 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Sosyolojik Metodoloji ve Araştırma Yöntemleri Dijital Pazarlama Hizmet Pazarlaması Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama İletişimi Tüketici Davranışı Tüketici Odaklı Ürün veya Hizmet Geliştirme Ürün ve Marka Yönetimi Turizm Pazarlaması Turizm Yönetimi

Kurum

Bir kuruma bağlı değildir

Popüler Yayınları

0

2

2428

0

1

2292

KARGO FİRMALARININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE FİRMA İTİBARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2018 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2018.874
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 683

0

1

683

2

1

889

Yayınlar

1

991

0

1666

2

2428

0

1722

HİZMET HATASI TÜRLERİNİN MEMNUNİYET, GÜVEN VE ŞİKÂYET ETME NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yayın Bilgisi: 2018 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2018.873
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 890

1

890

KARGO FİRMALARININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE FİRMA İTİBARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2018 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2018.874
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 683

1

683

1

2292

0

453

Yayınlar

1

0

1666

2

1

889

4

0

1722

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.