Mehmet Emin Akkılıç profil resmi
Mehmet Emin Akkılıç Prof. Dr. BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ
Yayın 20 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 15 TR Dizin Atıf 3
20 Yayın
13 Hakemlik
15 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Hizmet Pazarlaması Pazarlama Araştırma Metodolojisi Tüketici Davranışı

Kurum

BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

5

1

2790

Engelli Müşterilerin Konaklama İşletmelerine İlişkin Etik Tutum ve Beklentilerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Mehmet Oğuzhan İlban, Mehmet Emin Akkılıç , İlbey Varol, Emin Güleç
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1241

0

1

1241

0

1

3134

0

1

2325

Yayınlar

1

468

0

2465

0

1261

THE IMPORTANCE OF SOCIO-CULTURAL FACTORS IN MARKET SEGMENTATION: CAPPADOCIA EXAMPLE
Yazarlar: M. Emin Akkilic , Volkan Ozbek, Nilay Aldemir
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.719
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 833

1

833

IS IT NECESSARY TO MAKE MARKET SEGMENTATION FOR TOURISTIC DESTINATIONS? A RESEARCH ON DOMESTIC AND FOREIGN TOURISTS VISITING CAPPADOCIA
Yazarlar: M. Emin Akkilic , Volkan Ozbek, Nilay Aldemir
Yayın Bilgisi: 2017 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.638
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 392

1

392

THE RELATIONSHIPS BETWEEN CONSUMER ATTITUDES TO THE COMPLAINT AND SWITCHING COST: A STUDY ON BANKING INDUSTRY
Yayın Bilgisi: 2017 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.410
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 385

1

385

0

949

1

600

Engelli Müşterilerin Konaklama İşletmelerine İlişkin Etik Tutum ve Beklentilerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Mehmet Oğuzhan İlban, Mehmet Emin Akkılıç , İlbey Varol, Emin Güleç
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1241

1

1241

1

2325

1

3134

Yayınlar

2

0

2465

5

1

600

5

1

2790

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.