avatar
Aysegul Kutbay Dr. BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ, BURHANİYE UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU
Yayın 10 Hakemlik 3 TR Dizin Atıf 2
10 Yayın
3 Hakemlik
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Davranışsal Finans Finansal Muhasebe

Kurum

BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ, BURHANİYE UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU

Popüler Yayınları

ANTECEDENTS OF BRAND LOVE: A RESEARCH ON BANK CUSTOMERS
Yazarlar: Volkan Ozbek , Aysegul Yildirim Kutbay , Oykem Dogan, Aycan Kulahli
Yayın Bilgisi: 2017 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.637
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 560

0

1

560

BANKACILIK MESLEK SEÇİMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERE İLİŞKİN BİR ALAN ARAŞTIRMASI
Yazarlar: İsmail Atabay, Fatih Karakas, Aysegul Yildirim Kutbay , Bayram Alamur
Yayın Bilgisi: 2018 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2018.878
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 652

0

1

652

RİSK EĞİLİMİNİN FİNANSAL İYİ OLMA HALİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: BANKA ÇALIŞANLARI ÜZERİNDE BİR UYGULAMA
Yazarlar: İsmail Atabay, Aysegul Yildirim Kutbay , Fatih Karakas, Fatih Koc , Bayram Alamur
Yayın Bilgisi: 2018 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2018.879
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 572

0

1

572

THE IMPACTS OF PERCEIVED RISK AND RISK PROPENSITY ON FINANCIAL WELL-BEING: AN APPLICATION ON BANK EMPLOYEES
Yazarlar: İsmail Atabay, Bayram Alamur, Aysegul Yildirim Kutbay , Fatih Koc , Fatik Karakas
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 783

0

1

783

Yayınlar

0

223

THE IMPACTS OF PERCEIVED RISK AND RISK PROPENSITY ON FINANCIAL WELL-BEING: AN APPLICATION ON BANK EMPLOYEES
Yazarlar: İsmail Atabay, Bayram Alamur, Aysegul Yildirim Kutbay , Fatih Koc , Fatik Karakas
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 783

1

783

BANKACILIK MESLEK SEÇİMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERE İLİŞKİN BİR ALAN ARAŞTIRMASI
Yazarlar: İsmail Atabay, Fatih Karakas, Aysegul Yildirim Kutbay , Bayram Alamur
Yayın Bilgisi: 2018 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2018.878
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 652

1

652

RİSK EĞİLİMİNİN FİNANSAL İYİ OLMA HALİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: BANKA ÇALIŞANLARI ÜZERİNDE BİR UYGULAMA
Yazarlar: İsmail Atabay, Aysegul Yildirim Kutbay , Fatih Karakas, Fatih Koc , Bayram Alamur
Yayın Bilgisi: 2018 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2018.879
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 572

1

572

ANTECEDENTS OF BRAND LOVE: A RESEARCH ON BANK CUSTOMERS
Yazarlar: Volkan Ozbek , Aysegul Yildirim Kutbay , Oykem Dogan, Aycan Kulahli
Yayın Bilgisi: 2017 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.637
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 560

1

560

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.