Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özlem Miraç Özkaya
Okutman
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
3
2
Yayın
0
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Dilbilim
Eğitim
Kurum
Yayınlar
Öğretim Etkinliklerinin Öğrencilerin Sınıf-İçi Eleştirel Düşünme Engellerinin Kaldırılmasına Etkisi
Yazarlar:
Özlem Miraç Özkaya
,
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1120124
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
962
0
FAVORİ
962
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üst Bilişsel Becerinin Başarı Motivasyonu Yordamasındaki Rolü
Yazarlar:
Özlem Miraç Özkaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.336767
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1290
0
FAVORİ
1290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Öğretim Etkinliklerinin Öğrencilerin Sınıf-İçi Eleştirel Düşünme Engellerinin Kaldırılmasına Etkisi
Yazarlar:
Özlem Miraç Özkaya
,
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1120124
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
962
1
ATIF
0
FAVORİ
962
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üst Bilişsel Becerinin Başarı Motivasyonu Yordamasındaki Rolü
Yazarlar:
Özlem Miraç Özkaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.336767
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1290
2
ATIF
0
FAVORİ
1290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI