Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nuriye Semerci
Prof. Dr.
Bartın Üniversitesi
Yayın
12
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
32
TR Dizin Atıf
71
12
Yayın
14
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
71
TR Dizin Atıf
0000-0002-5347-9858
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Bartın Üniversitesi
Yayınlar
Bilişim Teknolojilerinin Temelleri Dersi Öğretim Programının Nesilsel Yaklaşım ile Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Tuğba Oğuz
,
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2025 ,
EDUCATIONE
DOI: 10.58650/educatione.1587101
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
158
0
FAVORİ
158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin STEM Mesleklerine İlgilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Nuriye Semerci
,
Ceyda Özçelik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.57135/jier.1316816
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1000
0
FAVORİ
1000
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Rehberlik ve Kariyer Planlama Dersinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Gülhan Karalıoğlu
,
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1453
0
FAVORİ
1453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Etkinliklerinin Öğrencilerin Sınıf-İçi Eleştirel Düşünme Engellerinin Kaldırılmasına Etkisi
Yazarlar:
Özlem Miraç Özkaya
,
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1120124
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
894
0
FAVORİ
894
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Okuryazarlık Engelleri Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Çetin Semercı
,
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.934504
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1443
0
FAVORİ
1443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Akreditasyon Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Çetin Semercı
,
Nuriye Semerci
,
Fatma Ünal
,
Emrullah Yılmaz
,
Hüseyin Kaygın
,
İhsan Çağatay Ulus
,
Kenan Çetin
,
Ömer Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: 10.47215/aji.823723
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1809
0
FAVORİ
1809
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Düşünme Engelleri (ELDEN) Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Yazarlar:
Nuriye Semerci
,
Çetin Semerci
, Fatma Ünal,
Emrullah Yılmaz
,
Ömer Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.484271
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3816
0
FAVORİ
3816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Eğitim Programı Kavramına İlişkin Algıları
Yazarlar:
Nuriye Semerci
,
Ceyda Özçelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1213
0
FAVORİ
1213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Yanal Düşünme Eğilimleri
Yazarlar:
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.293271
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2084
0
FAVORİ
2084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİSİPLİNLER ARASI ÖĞRETİM YAKLAŞIMINA DAYALI HAZIRLANAN ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNİN, ÖĞRENCİLERİN GEOMETRİK CİSİMLERİN HACİMLERİ KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar: Ceyda Özçelik,
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.346912
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20727
0
FAVORİ
20727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yüksek Lisans Öğrencilerinin Seminer Sunu Performanslarının Çok-Yüzeyli Rasch Modeli İle Analizi
Yazarlar:
Çetin Semerci
,
Nuriye Semerci
,
Burcu Duman
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1719
0
FAVORİ
1719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Mesleğinin Gündemine İlişkin Öğretmen Görüşleri (Bartın İli Örneği)
Yazarlar:
Doç. Dr. Çetin Semerci
,
Doç. Dr. Nuriye Semerci
,
Arş.gör. Ayşe Eliüşük
,
Arş.gör. Seçil Eda Kartal
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3138
0
FAVORİ
3138
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
EDUCATIONE
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Değerler Eğitimi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İstanbul Eğitim Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar
Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Sürdürülebilir Çevre Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin STEM Mesleklerine İlgilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Nuriye Semerci
,
Ceyda Özçelik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.57135/jier.1316816
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1000
1
ATIF
0
FAVORİ
1000
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Etkinliklerinin Öğrencilerin Sınıf-İçi Eleştirel Düşünme Engellerinin Kaldırılmasına Etkisi
Yazarlar:
Özlem Miraç Özkaya
,
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1120124
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
894
1
ATIF
0
FAVORİ
894
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Okuryazarlık Engelleri Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Çetin Semercı
,
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.934504
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1443
1
ATIF
0
FAVORİ
1443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Akreditasyon Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Çetin Semercı
,
Nuriye Semerci
,
Fatma Ünal
,
Emrullah Yılmaz
,
Hüseyin Kaygın
,
İhsan Çağatay Ulus
,
Kenan Çetin
,
Ömer Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: 10.47215/aji.823723
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1809
7
ATIF
0
FAVORİ
1809
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Düşünme Engelleri (ELDEN) Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Yazarlar:
Nuriye Semerci
,
Çetin Semerci
, Fatma Ünal,
Emrullah Yılmaz
,
Ömer Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.484271
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3816
2
ATIF
0
FAVORİ
3816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Yanal Düşünme Eğilimleri
Yazarlar:
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.293271
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2084
7
ATIF
0
FAVORİ
2084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİSİPLİNLER ARASI ÖĞRETİM YAKLAŞIMINA DAYALI HAZIRLANAN ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNİN, ÖĞRENCİLERİN GEOMETRİK CİSİMLERİN HACİMLERİ KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar: Ceyda Özçelik,
Nuriye Semerci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.346912
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20727
13
ATIF
0
FAVORİ
20727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat