Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ceyda Özçelik
Doktora
Bartın University, Education Faculty, Department of Educational Sciences, Bartın, Turkey
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
3
3
Yayın
0
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
0000-0003-2676-3244
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Bartın University, Education Faculty, Department of Educational Sciences, Bartın, Turkey
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin STEM Mesleklerine İlgilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Nuriye Semerci
,
Ceyda Özçelik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.57135/jier.1316816
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
353
0
FAVORİ
353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Eğitim Programı Kavramına İlişkin Algıları
Yazarlar:
Nuriye Semerci
,
Ceyda Özçelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1080
0
FAVORİ
1080
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Çember ve Daire Konusunda Basamaklı Öğretim Uygulamasının Öğrencilerin Matematik Dersine İlişkin Akademik Başarı ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Burcu Duman
,
Ceyda Özçelik
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.339559
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2104
0
FAVORİ
2104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
7. Sınıf Çember ve Daire Konusunda Basamaklı Öğretim Uygulamasının Öğrencilerin Matematik Dersine İlişkin Akademik Başarı ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Burcu Duman
,
Ceyda Özçelik
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.339559
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2104
3
ATIF
0
FAVORİ
2104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat