Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tuğba Uygun
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
16
2
Yayın
0
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Üniversite Öğrencilerinin Matematik Problemine İlişkin Algılarının Metafor Yoluyla Analiz Edilmesi
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Burçin Gökkurt
,
Neslihan Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000187677
ATIF
15
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3325
15
ATIF
1
FAVORİ
3325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Üniversite Öğrencilerinin Matematik Problemine İlişkin Algılarının Metafor Yoluyla Analiz Edilmesi
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Burçin Gökkurt
,
Neslihan Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000187677
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3325
1
FAVORİ
3325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Learning in Creative Drama-based Classrooms through Community of Practice
Yazarlar: Pınar Güner,
Tuğba Uygun
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000184628
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1322
0
FAVORİ
1322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Üniversite Öğrencilerinin Matematik Problemine İlişkin Algılarının Metafor Yoluyla Analiz Edilmesi
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Burçin Gökkurt
,
Neslihan Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000187677
ATIF
15
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3325
15
ATIF
1
FAVORİ
3325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Learning in Creative Drama-based Classrooms through Community of Practice
Yazarlar: Pınar Güner,
Tuğba Uygun
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000184628
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1322
1
ATIF
0
FAVORİ
1322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat