Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Neslihan Usta
Doç. Dr.
BARTIN UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın
5
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
32
TR Dizin Atıf
42
5
Yayın
21
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
42
TR Dizin Atıf
0000-0003-2662-1975
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
BARTIN UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Popüler Yayınları
Üniversite Öğrencilerinin Matematik Problemine İlişkin Algılarının Metafor Yoluyla Analiz Edilmesi
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Burçin Gökkurt
,
Neslihan Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000187677
ATIF
17
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3716
17
ATIF
1
FAVORİ
3716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
How Concept Cartoons-supported 5E Model Affects Mathematics Performance and Motivation of Secondary School Students
Yazarlar:
Neslihan Usta
,
Beyza Turan
,
Hande Açar
,
Melisa Çakır
,
Çisem Ceylani
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1373100
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
613
0
FAVORİ
613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitim Yaklaşımının Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisine Etkisi Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Sistematik Literatür Taraması
Yazarlar:
Rabia Sakallı
,
Neslihan Usta
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
746
0
FAVORİ
746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı ile Matematik Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarısına ve Özyeterliğine Etkisi
Yazarlar:
Neslihan Usta
, Şeref Mirasyedioğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1321
0
FAVORİ
1321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen adaylarının matematik öğretiminde oyunların kullanımı ile ilgili görüşleri
Yazarlar:
Neslihan Usta
,
Ayşe Derya Işık
, Gülsün Şahan,
Süreyya Genç
, Fatih Taş, Gonca Gülay, Fatma Diril, Özge Demir, Kazım Küçük
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.270771
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3452
0
FAVORİ
3452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Matematik Problemine İlişkin Algılarının Metafor Yoluyla Analiz Edilmesi
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Burçin Gökkurt
,
Neslihan Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000187677
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3716
1
FAVORİ
3716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
International Journal of Social Sciences and Education Research
Kastamonu Eğitim Dergisi
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Educational Academic Research
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Scientific Educational Studies
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Öğretmen adaylarının matematik öğretiminde oyunların kullanımı ile ilgili görüşleri
Yazarlar:
Neslihan Usta
,
Ayşe Derya Işık
, Gülsün Şahan,
Süreyya Genç
, Fatih Taş, Gonca Gülay, Fatma Diril, Özge Demir, Kazım Küçük
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.270771
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3452
15
ATIF
0
FAVORİ
3452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Matematik Problemine İlişkin Algılarının Metafor Yoluyla Analiz Edilmesi
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Burçin Gökkurt
,
Neslihan Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000187677
ATIF
17
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3716
17
ATIF
1
FAVORİ
3716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat