Akman, B. Üstün E. Güler, T (2003).6 Yaş Çocuklarının Bilim Süreçlerini Kullanma Yetenekleri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 ll-l4
Aktaş-Amas, Y. (2002). Okul öncesinde fen eğitiminin amaçları. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Dergisi, 6,7, 5. 1-8.
Ayvacı,H.Ş..Devecioğlu,Y. & Yiğit,N.(2002).Okulöncesi Öğretmenlerinin Fen ve Doğa Etkinliklerindeki Yeterliliklerinin Belirlenmesi, http:/lwww.fedu.metu.edu.tr/ ufbmek- 5/b_kitabı/PDF/ogretmen yetiştirme /bildiri/t277.pdf. (2
Cho, H. Kim, J. Choi, D.H(2003). Eaarly Childhood Teachers’ Attitudes Toward Science Teaching: A Scale Validation Study. Educational Research Quarterly 27.2 33-42
Faulkner-Schneider, L. A (2005). Child care teachers’ attitudes, beliefs, And knowledge regarding science and theiImpact on early childhood learning opportunitites bachelor of science ,University of Oklahoma, Norman, Oklahoma
FrostJ. (1997). Creativing in primary science. Open University Press, U.S.A.
Harlan, J.D. ve Rivkin, M.S (2000). Science experiences for the early childhood years: An Integrated Approach (7 th ed.), Prentice Hall, Ohio
Lind,K.K. (2000). Exploring science in early childhood education (3rd.ed.) Delmar, Albany
Martin,D_J (2001). Construcyion early childhood scienceDelmar, Albany
Şahin, F.(1996). Okulöncesi Öğretmenlerinin Kullandıkları Metotlann Tespiti, ll. Ulusal Eğitim Sempozyumu Bildirileri, 74- 92, lstanbul.
WilsonR. (2002). Promoting the development of scientiŞc thinking. http:/lwww.earlychildhood.com/Articles
Ünal, M., Akman, B., & Akman, B. (2006). OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİNE KARŞI GÖSTERDİKLERİ TUTUMLAR. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30(30), 251-257.