BibTex RIS Kaynak Göster

Eğitimde Teknoloji Entegrasyonunu Etkileyen Faktörlerdeki Değişim

Yıl 2017, Sayı: 43, 25 - 50, 29.09.2017
https://doi.org/10.21764/efd.21927

Öz

Sonuçlar öğretmenlerin kendilerini teknolojik pedagojik anlamda pek fazla sorgulamadıklarını; ancak bu konuda verilecek desteğe açık olduklarını göstermektedir. Öğretmenlerin kendilerini sorgulamamalarında, kullandıkları eğitim portalları, kitaplarla birlikte verilen yazılımlara güvenmeleri ve genellikle hazır kaynakları tercih etmeleri etkili olmuş olabilir. Mevcut öğretmen yetiştirme programlarında öğretmen adaylarının teknoloji bilgileri konusunda öz güvenlerinin yükselmesinin sağlandığı; ancak teknoloji pedagojik alan bilgisi konusunda öz güvenlerinin yükselmesinin sağlanamaktadır (Sancar Tokmak, Yavuz Konakman ve Yanpar Yelken, 2013). Özgen, Narlı ve Alkan’a (2013) göre öğretmen adaylarının teknoloji kullanımını benimsediği; fakat pedagojik ve teknolojik bilgilerini nasıl bütünleştireceklerini bilmedikleri sonucuna ulaşmışlardır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Polat Şendurur

Seda Arslan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 29 Eylül 2017
Gönderilme Tarihi 8 Aralık 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2017 Sayı: 43

Kaynak Göster

APA Şendurur, P., & Arslan, S. (2017). Eğitimde Teknoloji Entegrasyonunu Etkileyen Faktörlerdeki Değişim. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(43), 25-50. https://doi.org/10.21764/efd.21927

Cited By

















Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonuna İlişkin Metaforik Algıları
Öğretim Teknolojisi ve Hayat Boyu Öğrenme Dergisi - Instructional Technology and Lifelong Learning
https://doi.org/10.52911/itall.1017308