Special Issue

Issue: 11, 1/31/13

Year: 2013

Articles

 

5. TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ

 

7. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN TARTIŞMACI METİN YAPISINI OLUŞTURMADAKİ SORUNLARI

 

8. ÇOCUK YAZININDA ‘BİLGİLENDİRİCİ METİN’ OLARAK ‘KÖŞE YAZISI’

 

12. TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SÖZLÜK KULLANIMI VE SÖZLÜKÇÜLÜK

 

15. TEMEL BİR DİL BECERİSİ OLARAK DİNLEME VE DİNLEME EĞİTİMİ

 

20. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ‘GÖRSEL OKURYAZARLIK’ İLE İLGİLİ ALGILARI

 

23. TÜRKÇE’DE METİN ÖĞRETİMİ YERİNE METİNLE ÖĞRENME

 

25. DRAMAYLA OLUŞTURULMUŞ ÖYKÜLERİN TÜRKÇE EĞİTİMİNDE KULLANILMASI

 

34. DİL PSİKOLOJİSİ VE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ

 

35. YARATICI DRAMA TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN YAZMA KAYGILARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

 

36. YABANCILARA DİL ÖĞRETME YÖNTEMLERİ AÇISINDAN TÜRKÇE-İTALYANCA BİR SÖZLÜK

 

37. ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMA MOTİVASYONLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

 

38. TÜRKÇE DERSİNDE UYGULANAN EĞİTSEL OYUNLARA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİLİRLİK ÇALIŞMASI

 

40. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRENİMİNDE KAYGININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ

 

41. TÜRKÇE DERS KİTABI ÇÖZÜMLEMELERİ