Sakarya University Journal of Education
Cover Image
ISSN 2146-7455 | e-ISSN 2146-7455 | Period Tri-annual | Founded: 2011 | Publisher Sakarya University |

Important announcement

Dear scientists,

The author guidelines section of SUJE journal has been updated. It is recommended that authors who wish to submit an article to SUJE should review the "Author Guidelines" page.


Sakarya University Journal of Education

ISSN 2146-7455 | e-ISSN 2146-7455 | Period Tri-annual | Founded: 2011 | Publisher Sakarya University |
Cover Image

108.590

300.278

Important announcement

Dear scientists,

The author guidelines section of SUJE journal has been updated. It is recommended that authors who wish to submit an article to SUJE should review the "Author Guidelines" page.


Vol: 8 Issue: 4 (Supplement Issue) Last Issue
Volume 8 - Issue 4 - Dec 2019
  1. Dergi Jenerik
    Pages 1 - 6
    SUJE EDITOR
  2. Üniversite Öğrencilerinin Ders Sırasında Öğretim Amacı Dışında Mobil Telefon Kullanımına Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi
    Pages 7 - 19
    Evren ŞUMUER, Deniz Mertkan GEZGİN, Soner YILDIRIM
  3. Pre-service EFL Teacher Cognition: Learning to Teach English through Authentic Materials
    Pages 20 - 39
    Dilan ÖKCÜ, Hatime ÇİFTÇİ
  4. Fen Bilimleri Dersine STEM Entegrasyonu Etkinliklerinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılıklarına Etkisi
    Pages 40 - 59
    Filiz GÜLHAN, Fatma ŞAHİN
  5. Öğretmenlerin Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımına İlişkin Uygulama ve Yeterlik Düzeylerinin Belirlenmesi
    Pages 60 - 74
    İshak KOZİKOĞLU, Ömer BEKLER
  6. Dijital Teknolojilere Erişim Motivasyonu Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Pages 75 - 88
    Şefika Şule ERÇETİN, Sait AKBAŞLI, MEHMET DURNALI
  7. Öğrenme Amaçlı Yazma Etkinliklerinin Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Madde ve Isı Ünitesindeki Kavramsal Anlamalarına Etkisi
    Pages 89 - 108
    Fatma YAMAN
  8. Kabul ve Kararlılık Terapisi Yönelimli Karar Verme Becerisi Psikoeğitim Programının Karar Verme Stilleri Üzerindeki Etkisi
    Pages 109 - 130
    Mustafa ERCENGİZ, Ali Haydar ŞAR
  9. Düşünme Stillerine Göre Farklılaştırılmış Öğretim Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri
    Pages 131 - 146
    Selda ÖZER, Ercan YILMAZ
  10. Öğretmen Adaylarının Sosyal Beceri Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Pages 151 - 167
    Kayhan BOZGÜN, Serpil PEKDOĞAN
  11. Okullarda Algılanan Hizmetkâr Liderlik Düzeyinin İncelenmesi
    Pages 168 - 184
    Mehmet Emin USTA, Yıldız ÜNSAL
  12. 5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Araştırma ve Mühendislik Tasarım Sürecine Göre İncelenmesi
    Pages 185 - 197
    Zeynep KOYUNLU ÜNLÜ, Özgür ŞEN
  13. The Effect of Parenting on Teenagers’ Decision to Drop out of School
    Pages 198 - 213
    Daniel HANDANOS, Z. Deniz AKTAN
  14. Analysis of a Turkish Mathematics Textbook in the Late Ottoman Era with respect to the Principles of Contemporary Elementary Education
    Pages 214 - 231
    Esra YAPRAK, M. Sencer ÇORLU, Emin AYDIN
  15. Matematik Öğretiminde Ters Yüz Öğrenme Modelinin Ortaokul Öğrencilerin Derse Katılımına Etkisi
    Pages 232 - 249
    Deniz KAYA
  16. Behiç Ak’ın Çocuk Kitaplarında Medya ve Sosyal Medya Eleştirisi
    Pages 250 - 264
    Emine KARADENİZ, Mehmet ÖZDEMİR
  17. Kültürel-Tarihsel Kuram’a Göre “ – Mış Gibi Oyunlar”: Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğilimlerinin İncelenmesi
    Pages 265 - 285
    Sadiye KELEŞ, Özlem YURT, Adalet KANDIR
  18. Türkülerin Türkçe Eğitiminde Kullanılabilirliği
    Pages 286 - 299
    Üzeyir SÜĞÜMLÜ, Keziban TEKŞAN
  19. Örgütsel Zeka Algısı ve Ortak Değişkenlerin Etkisi: ANCOVA Analizi ile İncelenmesi
    Pages 300 - 318
    Nilay NEYİŞÇİ, Nihan POTAS, Şefika Şule ERÇETİN
  20. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Gazetelerde Yer Alan Sosyo-Bilimsel Konulara Yönelik Farkındalıklarının İncelenmesi
    Pages 319 - 336
    Nurhan ÖZTÜRK, Hilal ERABDAN
  21. Matematik Öğretmenlerinin Üstün Zekâlılar Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi: Bir Metafor Çalışması
    Pages 337 - 350
    Mehmet KIRMIZI, Kamuran TARIM
  22. İlkokul Öğrencilerinin Sosyal Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Pages 351 - 363
    Ebru UZUNKOL, Elif ÖZDEMİR YILMAZ
  23. Fen Bilimleri Dersi Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşleri
    Pages 364 - 373
    Hasan ÖZCAN, Hakkı İlker KOŞTUR
  24. “Saatlerin Tıkırtısı” Hikâyesi Üzerine Metin Dil Bilimsel Bir İnceleme
    Pages 374 - 386
    Aysel HUSEYNZADE