Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gül Ünal Çoban
Prof. Dr.
Dokuz Eylul University, TURKEY
Yayın
11
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
7
11
Yayın
7
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Dokuz Eylul University, TURKEY
Yayınlar
Argümantasyon Temelli FeTeMM Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Becerilerine ve FeTeMM Yeterliklerine Etkisi
Yazarlar:
Zeynep Merve Oskay Güven
,
Gül Ünal Çoban
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1441654
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
324
0
FAVORİ
324
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of pre-service Science and Math teachers’ online teaching experiences within the TPACK framework
Yazarlar:
Merve Kocagül
,
Gül Ünal Çoban
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1332419
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
305
0
FAVORİ
305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıl Yürütme Becerilerinin Öğrenimi ve Öğretimine Yönelik bir Öğretmen Eğitimi Programı
Yazarlar:
Merve Kocagül
,
Gül Ünal Çoban
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1287592
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
245
0
FAVORİ
245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Şaşırtan Deneyler ile Sorgulama Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Kavramsal Anlama, Sorgulama Becerileri ve Bilimsel Bilgiye Yönelik Görüşlerine Etkisi
Yazarlar:
Şerifenur Doğan
, Burak Avni Akter, Ayşe Büber,
Gül Ünal Çoban
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.1009277
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
917
0
FAVORİ
917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretmenlerinin TPAB temelli Argümantasyon Uygulamalarıyla Jeoloji Dersi Planlama Performanslarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gül Ünal Çoban
,
Merve Kocagül
,
Ercan Akpınar
,
Bahar Baran
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1110596
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
0
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Akıl Yürütme Becerileri Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Merve Kocagül
,
Gül Ünal Çoban
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1017938
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
969
0
FAVORİ
969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AKIL YÜRÜTME BECERİLERİ EĞİTİMİ PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİNE YÖNELİK BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Merve Kocagül
,
Gül Ünal Çoban
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1033790
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
598
0
FAVORİ
598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarına Yönelik Akıl Yürütme Becerileri Testi’nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Merve Kocagül Sağlam
,
Gül Ünal Çoban
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466374
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
503
0
FAVORİ
503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Consistency between Constructivist Profiles and Instructional Practices of Prospective Physics Teachers
Yazarlar:
Ozlem Ates
,
Gul Unal Coban
,
Serap Kaya Sengoren
Yayın Bilgisi: 2018 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.7.2.359
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
394
0
FAVORİ
394
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Modellemeye Dayalı Öğretimin Bilişüstü Farkındalık, Tutum Ve Kavramsal Anlamaya Etkisi
Yazarlar:
Gül Ünal Çoban
,
Merve Kocagül Sağlam
, Gonca Solmaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1759
0
FAVORİ
1759
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoklu Zeka Destekli Sorgulama Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Halit Kırıktaş
,
Gül Ünal Çoban
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1428
0
FAVORİ
1428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
European Journal of Educational Research
İlköğretim Online
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Editörlük
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Argümantasyon Temelli FeTeMM Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Becerilerine ve FeTeMM Yeterliklerine Etkisi
Yazarlar:
Zeynep Merve Oskay Güven
,
Gül Ünal Çoban
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1441654
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
324
1
ATIF
0
FAVORİ
324
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretmenlerinin TPAB temelli Argümantasyon Uygulamalarıyla Jeoloji Dersi Planlama Performanslarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gül Ünal Çoban
,
Merve Kocagül
,
Ercan Akpınar
,
Bahar Baran
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1110596
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
2
ATIF
0
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Akıl Yürütme Becerileri Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Merve Kocagül
,
Gül Ünal Çoban
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1017938
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
969
2
ATIF
0
FAVORİ
969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AKIL YÜRÜTME BECERİLERİ EĞİTİMİ PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİNE YÖNELİK BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Merve Kocagül
,
Gül Ünal Çoban
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1033790
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
598
1
ATIF
0
FAVORİ
598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarına Yönelik Akıl Yürütme Becerileri Testi’nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Merve Kocagül Sağlam
,
Gül Ünal Çoban
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466374
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
503
1
ATIF
0
FAVORİ
503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat