Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ercan Akpınar
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
6
4
Yayın
0
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İnternete Yönelik Tutum Ölçeği: Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi
Yazarlar:
Arş. Grv. Dr. Abdulkadir Karadeniz
,
Prof. Dr. Ercan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.415626
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1722
2
ATIF
1
FAVORİ
1722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Code.org Platformunun 6. Sınıf Öğrencilerinin Programlama Öğrenimine Etkisi
Yazarlar:
Ümit Karaduman
,
Ercan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.832646
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2165
2
ATIF
1
FAVORİ
2165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Öğretmenlerinin TPAB temelli Argümantasyon Uygulamalarıyla Jeoloji Dersi Planlama Performanslarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gül Ünal Çoban
,
Merve Kocagül
,
Ercan Akpınar
,
Bahar Baran
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1110596
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
600
0
FAVORİ
600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Code.org Platformunun 6. Sınıf Öğrencilerinin Programlama Öğrenimine Etkisi
Yazarlar:
Ümit Karaduman
,
Ercan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.832646
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2165
1
FAVORİ
2165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnternete Yönelik Tutum Ölçeği: Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi
Yazarlar:
Arş. Grv. Dr. Abdulkadir Karadeniz
,
Prof. Dr. Ercan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.415626
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1722
1
FAVORİ
1722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AÇIK UÇLU DENEY TEKNİĞİNE DAYALI YAPILAN ÖĞRETİMİN 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAZI TEMEL FEN KAVRAMLARINI ÖĞRENMELERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Ercan Akpınar
, Demet Çite
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5175
0
FAVORİ
5175
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Fen Öğretmenlerinin TPAB temelli Argümantasyon Uygulamalarıyla Jeoloji Dersi Planlama Performanslarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gül Ünal Çoban
,
Merve Kocagül
,
Ercan Akpınar
,
Bahar Baran
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1110596
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
600
2
ATIF
0
FAVORİ
600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Code.org Platformunun 6. Sınıf Öğrencilerinin Programlama Öğrenimine Etkisi
Yazarlar:
Ümit Karaduman
,
Ercan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.832646
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2165
2
ATIF
1
FAVORİ
2165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnternete Yönelik Tutum Ölçeği: Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi
Yazarlar:
Arş. Grv. Dr. Abdulkadir Karadeniz
,
Prof. Dr. Ercan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.415626
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1722
2
ATIF
1
FAVORİ
1722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat