Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Elife Nur Saydam
Arş. Gör.
Sakarya Üniversitesi
Yayın
7
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
12
7
Yayın
1
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
0000-0001-5382-3770
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Sakarya Üniversitesi
Popüler Yayınları
İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Covid 19 Salgın Sürecinde İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Algıları
Yazarlar:
Aysel Ferah Özcan
,
Elife Nur Saydam
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.949255
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1518
11
ATIF
1
FAVORİ
1518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre İlk Okuma Yazma Öğretiminin Metaforlar Aracılığıyla Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Elife Nur Saydam
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1019795
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
605
1
ATIF
1
FAVORİ
605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
“The Street” From the Past to the Present - Examining the Views of Academician Parents whose Children in Early Childhood
Yazarlar:
Elife Nur Saydam
,
Fatih Selim Sellüm
,
Mustafa Bektaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.53048/johass.1377825
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20
0
FAVORİ
20
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Edebiyatına Yönelik Metaforlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Elife Nur Saydam
,
Aysel Ferah Özcan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.1104062
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
377
0
FAVORİ
377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of Mechanical Writing Skills of Primary School Students
Yazarlar:
Muhammet Baştuğ
,
Elife Nur Saydam
,
Sinem Güçlüer
,
Volkan Sarıboğa
,
Yasin Özcan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1197329
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
517
0
FAVORİ
517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre İlk Okuma Yazma Öğretiminin Metaforlar Aracılığıyla Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Elife Nur Saydam
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1019795
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
605
1
FAVORİ
605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi öğretmeni adaylarının “erken okuryazarlık” kavramına yönelik algılarının belirlenmesi
Yazarlar:
Elife Nur Saydam
Yayın Bilgisi: 2022 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29000/rumelide.1104129
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
664
0
FAVORİ
664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Covid 19 Salgın Sürecinde İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Algıları
Yazarlar:
Aysel Ferah Özcan
,
Elife Nur Saydam
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.949255
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1518
1
FAVORİ
1518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğretmenlerine Göre İlk Okuma Yazma Öğretimi: Bir Metafor Çalışması
Yazarlar:
Elife Nur Saydam
,
Aysel Ferah Özcan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.52051
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
89
0
FAVORİ
89
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Türkiye Eğitim Dergisi
Hakemlik
SDU International Journal of Educational Studies
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre İlk Okuma Yazma Öğretiminin Metaforlar Aracılığıyla Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Elife Nur Saydam
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1019795
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
605
1
ATIF
1
FAVORİ
605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Covid 19 Salgın Sürecinde İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Algıları
Yazarlar:
Aysel Ferah Özcan
,
Elife Nur Saydam
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.949255
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1518
11
ATIF
1
FAVORİ
1518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat