Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mithat Takunyacı
Doç. Dr.
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
15
Hakemlik
36
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
4
15
Yayın
36
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0003-1065-975X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Matematik Eğitimi
İstatistik
Test, Ölçme ve Psikometri
Kurum
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Origami ile Matematik Dersi Süresince İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri ile Origami İnançları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Büşra Çaylan
,
Mithat Takunyacı
,
Melek Masal
,
Ercan Masal
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1336
0
ATIF
1
FAVORİ
1336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
KENDİNİ GİZLEME İLE SOSYAL MEDYA TUTUMLARI, SOSYAL GÖRÜNÜŞ KAYGISI VE HEYECAN ARAYIŞI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esra Akpinar
,
Eyüp Çelik
,
Mithat Takunyacı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1458772
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
180
0
FAVORİ
180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Din Öğretimi Öğretmen Adaylarının Bilişsel Esneklik Düzeyleri ile Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Demirtaş
,
Mithat Takunyacı
,
Rüştü Yeşil
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Hitit İlahiyat Dergisi
DOI: 10.14395/hid.1334350
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
577
0
FAVORİ
577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Effect of Teaching with Ethnomathematics on Students' Problem-Solving Skills on Transformation Geometry
Yazarlar:
Kevser Günay
,
Mithat Takunyacı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1384160
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
537
0
FAVORİ
537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers’ Views on Online Mathematics Teaching Barriers During The Covid-19 Pandemic: The Case of Turkey
Yazarlar:
Mithat Takunyacı
,
Selma Kılıç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Family Counseling and Education
DOI: 10.32568/jfce.1295951
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
231
0
FAVORİ
231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin 2018 Liselere Geçiş Sınavı (LGS)’na İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mithat Takunyacı
, Büşra Şule Çetin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.896480
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
370
0
FAVORİ
370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Grup Uyumu Değerlendirme Modeli: Açık Uçlu Matematik Sınavı Örneği
Yazarlar:
Mithat Takunyacı
,
Emin Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.963046
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
473
0
FAVORİ
473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Structural Equation Modeling on Relationship Between Self-Efficacy, Physics Laboratory Anxiety and Attitudes
Yazarlar:
İzzet Kurbanoglu
,
Mithat Takunyacı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Family Counseling and Education
DOI: 10.32568/jfce.866649
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
577
0
FAVORİ
577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik ve Teknoloji Tutum Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Matematik Öğretmen Adayları için Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Nuray Çalışkan Dedeoğlu
,
Büşra Çaylan Ergene
,
Mithat Takunyacı
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim ve Teknoloji
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
621
0
FAVORİ
621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretimi Yeterlik İnançlarını Yordamada Matematiğe Yönelik Özyeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mithat Takunyacı
,
Gülay Yerlikaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Individual Differences in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
504
0
FAVORİ
504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ergenlik Öncesi Öğrencilerin Matematiğe Yönelik Başarı Duyguları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Mithat Takunyacı
,
Buket Karadağ
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
779
0
FAVORİ
779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Okullarında Aile Katılımı: Ebeveyn, Öğretmen, Öğrenci Ölçeği Kısa Formunun Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Ercan Masal
,
Mithat Takunyacı
, Meryem Şeyma Şevik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
993
0
FAVORİ
993
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fennema - Sherman Mathematics Attitude Scales: Adaptaition to Turkish Culture
Yazarlar:
Mithat Takunyacı
,
Ercan Masal
,
Melek Masal
,
Özkan Ergene
, Kübra Erden
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.533645
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4327
0
FAVORİ
4327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Origaminin Matematik Derslerinde Kullanımı Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Melek Masal
,
Özkan Ergene
,
Mithat Takunyacı
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1278
0
FAVORİ
1278
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Origami ile Matematik Dersi Süresince İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri ile Origami İnançları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Büşra Çaylan
,
Mithat Takunyacı
,
Melek Masal
,
Ercan Masal
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1336
1
FAVORİ
1336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Problem Çözme Hakkındaki Düşünceleri Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Ercan Masal
,
Mithat Takunyacı
,
Gülay Ağaç
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1605
0
FAVORİ
1605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim ve Teknoloji
EKEV Akademi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hitit İlahiyat Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Family Counseling and Education
Journal of Individual Differences in Education
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Journal of Family Counseling and Education
Alan Editörü
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Mizanpaj Editörü
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
Journal of Family Counseling and Education
Hakemlik
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Conference Proceedings of Science and Technology
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Family Counseling and Education
Journal of Individual Differences in Education
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Din Öğretimi Öğretmen Adaylarının Bilişsel Esneklik Düzeyleri ile Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Demirtaş
,
Mithat Takunyacı
,
Rüştü Yeşil
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Hitit İlahiyat Dergisi
DOI: 10.14395/hid.1334350
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
577
1
ATIF
0
FAVORİ
577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fennema - Sherman Mathematics Attitude Scales: Adaptaition to Turkish Culture
Yazarlar:
Mithat Takunyacı
,
Ercan Masal
,
Melek Masal
,
Özkan Ergene
, Kübra Erden
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.533645
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4327
1
ATIF
0
FAVORİ
4327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat