Mithat TAKUNYACI Doç. Dr. SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 27 CrossRef Atıf 1 TR Dizin Atıf 3
11 Yayın
27 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Matematik Eğitimi İstatistik Psikolojide Ölçme Teknikleri

Kurum

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar

Matematik Öğretmenlerinin 2018 Liselere Geçiş Sınavı (LGS)’na İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Mithat TAKUNYACI , Büşra Şule ÇETİN
DOI: 10.17556/erziefd.896480
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 178

0

ATIF

0

FAVORİ

178

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Grup Uyumu Değerlendirme Modeli: Açık Uçlu Matematik Sınavı Örneği
DOI: 10.19126/suje.963046
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 234

0

ATIF

0

FAVORİ

234

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

306

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

510

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

675

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fennema - Sherman Mathematics Attitude Scales: Adaptaition to Turkish Culture
DOI: 10.19126/suje.533645
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2368

1

ATIF

0

FAVORİ

2368

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

979

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1373

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.