Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Ercan MASAL
Ercan MASAL
Doç. Dr.
SAKARYA UNIVERSITY
0000-0001-8351-7248
Yayın
10
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
3
0000-0001-8351-7248
10
Yayın
11
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
SAKARYA UNIVERSITY
Popüler Yayınları
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Denklem ve Eşitlik Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Bileşeni Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hülya SERT ÇELİK
,
Ercan MASAL
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555099
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1874
0
ATIF
2
FAVORİ
1874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz-Değerlendirme Algılarına Bir Bakış
Yazarlar:
Ertem TOPÇU
,
Ercan MASAL
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1292
0
ATIF
2
FAVORİ
1292
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Origami ile Matematik Dersi Süresince İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri ile Origami İnançları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Büşra Çaylan
,
Mithat Takunyacı
,
Melek Masal
,
Ercan Masal
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1015
0
ATIF
1
FAVORİ
1015
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınavla Öğrenci Alacak Ortaöğretim Kurumlarına İlişkin Merkezi Sınav Matematik Sorularının PISA Matematik Okuryazarlığı Yeterlilik Düzeyleri Açısından Sınıflandırılması
Yazarlar:
Nilüfer ÖZTÜRK
,
Ercan MASAL
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1024
0
FAVORİ
1024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz-Değerlendirme Algılarına Bir Bakış
Yazarlar:
Ertem TOPÇU
,
Ercan MASAL
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1292
2
FAVORİ
1292
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci, Öğretmen ve Ebeveynlerin Matematik Eğitimine Ebeveyn Katılımı Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Meryem Şeyma ŞEVİK,
Ercan MASAL
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
336
0
FAVORİ
336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Okullarında Aile Katılımı: Ebeveyn, Öğretmen, Öğrenci Ölçeği Kısa Formunun Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Ercan MASAL
,
Mithat TAKUNYACI
, Meryem Şeyma ŞEVİK
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
776
0
FAVORİ
776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fennema - Sherman Mathematics Attitude Scales: Adaptaition to Turkish Culture
Yazarlar:
Mithat TAKUNYACI
,
Ercan MASAL
,
Melek MASAL
,
Özkan ERGENE
, Kübra ERDEN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.533645
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3273
0
FAVORİ
3273
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Denklem ve Eşitlik Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Bileşeni Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hülya SERT ÇELİK
,
Ercan MASAL
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555099
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1874
2
FAVORİ
1874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Denklem ve Eşitlik Konusundaki Öğrenmelerine Öğrenci Bileşeni Açısından Bir Bakış
Yazarlar:
Hülya SERT ÇELİK
,
Ercan MASAL
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.418532
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14095
0
FAVORİ
14095
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Origaminin Matematik Derslerinde Kullanımı Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Melek MASAL
,
Özkan ERGENE
,
Mithat TAKUNYACI
,
Ercan MASAL
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1076
0
FAVORİ
1076
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Origami ile Matematik Dersi Süresince İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri ile Origami İnançları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Büşra Çaylan
,
Mithat Takunyacı
,
Melek Masal
,
Ercan Masal
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1015
1
FAVORİ
1015
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Problem Çözme Hakkındaki Düşünceleri Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Ercan MASAL
,
Mithat TAKUNYACI
,
Gülay AĞAÇ
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1435
0
FAVORİ
1435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Teknik Editör , Editör
Journal of Individual Differences in Education
Teknik Editör , Editör
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Teknik Editör , Editör
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Teknik Editör , Editör , Mizanpaj Editörü
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Journal of Individual Differences in Education
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
SPORMETRE Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Fennema - Sherman Mathematics Attitude Scales: Adaptaition to Turkish Culture
Yazarlar:
Mithat TAKUNYACI
,
Ercan MASAL
,
Melek MASAL
,
Özkan ERGENE
, Kübra ERDEN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.533645
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3273
1
ATIF
0
FAVORİ
3273
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Denklem ve Eşitlik Konusundaki Öğrenmelerine Öğrenci Bileşeni Açısından Bir Bakış
Yazarlar:
Hülya SERT ÇELİK
,
Ercan MASAL
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.418532
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14095
2
ATIF
0
FAVORİ
14095
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat