Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Kevser Günay
Arş. Gör.
Sakarya Üniversitesi
Yayın
4
Hakemlik
0
4
Yayın
0
Hakemlik
0000-0002-9249-900X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Sakarya Üniversitesi
Popüler Yayınları
Matematik Öğretmen Adaylarının Lgs Matematik Örnek Sorularında Kullandıkları Stratejilerin Ve Problem Çözme Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kevser Günay
,
Mithat Takunyacı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
458
0
ATIF
1
FAVORİ
458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf ve İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Kevser Günay
,
Elife Nur Saydam
,
Mithat Takunyacı
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1625665
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
48
0
FAVORİ
48
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-Service Maths Teachers’ Conceptions Regarding Assessment
Yazarlar:
Mithat Takunyacı
,
Kevser Günay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Family Counseling and Education
DOI: 10.32568/jfce.1447497
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
188
0
FAVORİ
188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Lgs Matematik Örnek Sorularında Kullandıkları Stratejilerin Ve Problem Çözme Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kevser Günay
,
Mithat Takunyacı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
458
1
FAVORİ
458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Effect of Teaching with Ethnomathematics on Students' Problem-Solving Skills on Transformation Geometry
Yazarlar:
Kevser Günay
,
Mithat Takunyacı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1384160
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1162
0
FAVORİ
1162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Family Counseling and Education
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat