avatar
Özkan Ergene Doç. Dr. SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 23 Hakemlik 56 CrossRef Atıf 19 TR Dizin Atıf 6
23 Yayın
56 Hakemlik
19 CrossRef Atıf
6 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları Matematik Eğitimi STEM Eğitimi Fen ve Matematik Alanları Eğitimi (Diğer) Üniversite Matematik Eğitimi Öğretmen Eğitimi Problem Kurma ve Çözme Yapay Zeka

Kurum

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Etnomatematik Etkinlikler: Tasarlama ve Uygulama Sürecinden Yansımalar
Yazarlar: Özkan Ergene , Büşra Çaylan Ergene , Esin Yazıcı
DOI: 10.16949/turkbilmat.688780
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6516

0

1

6516

0

1

757

Yayınlar

1

757

Mathematical Modeling Self-Efficacy of Middle School and High School Students
Yayın Bilgisi: 2024 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.51.11.4
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 401

0

401

0

4246

0

633

0

707

0

1243

Matematik Derslerinde İhmal Edilen Bir Durum: Birim Kullanımı
Yayın Bilgisi: 2022 , Educational Academic Research
DOI: 10.54614/AUJKKEF.2022.995199
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 895

0

895

Understanding the definite integral with the help of Riemann sums
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.75.9.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1858

0

1858

0

1499

Etnomatematik Etkinlikler: Tasarlama ve Uygulama Sürecinden Yansımalar
Yazarlar: Özkan Ergene , Büşra Çaylan Ergene , Esin Yazıcı
DOI: 10.16949/turkbilmat.688780
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6516

1

6516

0

1788

Fennema - Sherman Mathematics Attitude Scales: Adaptaition to Turkish Culture
DOI: 10.19126/suje.533645
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4852

0

4852

0

14379

Yayınlar

Mathematical Modeling Self-Efficacy of Middle School and High School Students
Yayın Bilgisi: 2024 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.51.11.4
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 401

1

0

401

3

0

1074

4

0

707

Beceri Temelli Orantısal Akıl Yürütme Başarı Testinin Geliştirilmesi
DOI: 10.47156/jide.1293584
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1243

3

0

1243

Understanding the definite integral with the help of Riemann sums
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.75.9.3
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1858

1

0

1858

2

0

1788

Fennema - Sherman Mathematics Attitude Scales: Adaptaition to Turkish Culture
DOI: 10.19126/suje.533645
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4852

1

0

4852

4

0

15080

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.