Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özkan Ergene
Doç. Dr.
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
19
Hakemlik
49
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
6
19
Yayın
49
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
0000-0001-5119-2813
57200722956
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları
Matematik Eğitimi
STEM Eğitimi
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi (Diğer)
Üniversite Matematik Eğitimi
Öğretmen Eğitimi
Problem Kurma ve Çözme
Yapay Zeka
Kurum
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Origami ile Matematik Dersi Süresince İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri ile Origami İnançları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Büşra Çaylan
,
Mithat Takunyacı
,
Melek Masal
,
Ercan Masal
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1376
0
ATIF
1
FAVORİ
1376
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etnomatematik Etkinlikler: Tasarlama ve Uygulama Sürecinden Yansımalar
Yazarlar:
Özkan Ergene
,
Büşra Çaylan Ergene
, Esin Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.688780
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5966
0
ATIF
1
FAVORİ
5966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Farklı Eğitim Seviyelerindeki Katılımcıların Sosyo-Kritik Matematiksel Modelleme Etkinliği Çözüm Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Amine Nur Yanar
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1495955
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
159
0
FAVORİ
159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mathematical Modeling Self-Efficacy of Middle School and High School Students
Yazarlar:
Büşra Çaylan Ergene
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.51.11.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
191
0
FAVORİ
191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Tabu (TabuMaT) Oyununun Tasarlanması, Uygulanması ve Kavram Bilgisine Etkisi
Yazarlar:
Özkan Ergene
,
Aybüke Yılmaz
,
Ömer Faruk Höbek
,
Bekir Gökpınar
,
Mehmet Kemal Oltulu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1377407
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2501
0
FAVORİ
2501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitimi Alanında SOLO Taksonomisi Bağlamında Yapılan Araştırmaların Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Merve Karahan
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1386034
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
411
0
FAVORİ
411
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin matematiksel modelleme süreçlerinin incelenmesi: Matematik Köyü’ne gidiyoruz etkinliği
Yazarlar:
Hatice Uzun
,
Özkan Ergene
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1316782
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
752
0
FAVORİ
752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bitkisel Ürün Sigortası Modelleme Etkinliği Bağlamında Matematik Öğretmen Adaylarının Modelleme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Merve Karahan
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53629/sakaefd.1271618
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
588
0
FAVORİ
588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beceri Temelli Orantısal Akıl Yürütme Başarı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Yalçın Karaboğaz
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Individual Differences in Education
DOI: 10.47156/jide.1293584
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
960
0
FAVORİ
960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Derslerinde İhmal Edilen Bir Durum: Birim Kullanımı
Yazarlar:
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.54614/AUJKKEF.2022.995199
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
745
0
FAVORİ
745
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Understanding the definite integral with the help of Riemann sums
Yazarlar:
Özkan Ergene
,
Ahmet Şükrü Özdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.75.9.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1662
0
FAVORİ
1662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları Gözünden Sonsuzluk Kavramı ve Matematik Dersi Öğretim Programı
Yazarlar:
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.998263
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1339
0
FAVORİ
1339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etnomatematik Etkinlikler: Tasarlama ve Uygulama Sürecinden Yansımalar
Yazarlar:
Özkan Ergene
,
Büşra Çaylan Ergene
, Esin Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.688780
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5966
1
FAVORİ
5966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik ve Teknoloji Tutum Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Matematik Öğretmen Adayları için Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Nuray Çalışkan Dedeoğlu
,
Büşra Çaylan Ergene
,
Mithat Takunyacı
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim ve Teknoloji
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
0
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İntegrale Yönelik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Özkan Ergene
,
Ahmet Şükrü Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.622149
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1724
0
FAVORİ
1724
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fennema - Sherman Mathematics Attitude Scales: Adaptaition to Turkish Culture
Yazarlar:
Mithat Takunyacı
,
Ercan Masal
,
Melek Masal
,
Özkan Ergene
, Kübra Erden
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.533645
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4392
0
FAVORİ
4392
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Origaminin Matematik Derslerinde Kullanımı Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Melek Masal
,
Özkan Ergene
,
Mithat Takunyacı
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1298
0
FAVORİ
1298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Origami ile Matematik Dersi Süresince İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri ile Origami İnançları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Büşra Çaylan
,
Mithat Takunyacı
,
Melek Masal
,
Ercan Masal
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1376
1
FAVORİ
1376
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Drawings and Rotation Skills In Integral Volume Problems Solving Process Within Communities of Practices / Uygulama Topluluğu Bağlamında İntegral Hacim Problemleri Çözüm Sürecindeki Çizimlerin Ve Döndürme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Delice
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1318
0
FAVORİ
1318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İntegral Hacim Problemleri Çözüm Süreçlerinin Bireysel İlişkiler Bağlamında İncelenmesi; Disk, Pul ve Kabuk Yöntemleri
Yazarlar:
Ali Delice
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14744
0
FAVORİ
14744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ölçek Geliştirme Ve Uyarlama Çalışmalarının İncelenmesi: Matematik Eğitimi Makaleleri Örneği
Yazarlar: Ali Delice,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13693
0
FAVORİ
13693
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim ve Teknoloji
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Educational Academic Research
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Individual Differences in Education
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Mizanpaj Editörü
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Mizanpaj Editörü
Sakarya University Journal of Education
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Sakarya University Journal of Education
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Doğuş Üniversitesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Individual Differences in Education
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin matematiksel modelleme süreçlerinin incelenmesi: Matematik Köyü’ne gidiyoruz etkinliği
Yazarlar:
Hatice Uzun
,
Özkan Ergene
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1316782
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
752
2
ATIF
0
FAVORİ
752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bitkisel Ürün Sigortası Modelleme Etkinliği Bağlamında Matematik Öğretmen Adaylarının Modelleme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Merve Karahan
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53629/sakaefd.1271618
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
588
3
ATIF
0
FAVORİ
588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beceri Temelli Orantısal Akıl Yürütme Başarı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Yalçın Karaboğaz
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Individual Differences in Education
DOI: 10.47156/jide.1293584
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
960
1
ATIF
0
FAVORİ
960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Understanding the definite integral with the help of Riemann sums
Yazarlar:
Özkan Ergene
,
Ahmet Şükrü Özdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.75.9.3
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1662
1
ATIF
0
FAVORİ
1662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İntegrale Yönelik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Özkan Ergene
,
Ahmet Şükrü Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.622149
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1724
2
ATIF
0
FAVORİ
1724
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fennema - Sherman Mathematics Attitude Scales: Adaptaition to Turkish Culture
Yazarlar:
Mithat Takunyacı
,
Ercan Masal
,
Melek Masal
,
Özkan Ergene
, Kübra Erden
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.533645
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4392
1
ATIF
0
FAVORİ
4392
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İntegral Hacim Problemleri Çözüm Süreçlerinin Bireysel İlişkiler Bağlamında İncelenmesi; Disk, Pul ve Kabuk Yöntemleri
Yazarlar:
Ali Delice
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14744
4
ATIF
0
FAVORİ
14744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat