Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Şükrü Özdemir
Prof. Dr.
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
18
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
10
18
Yayın
6
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Sayılar Teorisi, Matematik Tarihi, Matematik Öğretim Yöntemleri, Şİfreleme teknikleri
Kurum
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğrenme Yaklaşımlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Sevda Göktepe Yıldız
,
Ahmet Şükrü Özdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466358
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
659
4
ATIF
1
FAVORİ
659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Lisesi Öğrencilerinin Farklı Tür Problem Kurma Görevlerindeki Başarı Düzeylerinin ve Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Şükrü Özdemir
,
Semra Kaplan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53629/sakaefd.1387087
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
149
0
ATIF
1
FAVORİ
149
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Deneyimleri: Modelleme Döngüsü Aşamaları, Zorluklar ve Modelleme Rotaları
Yazarlar:
Muhammet Şahal
,
Ahmet Şükrü Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1340106
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
72
0
FAVORİ
72
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Lisesi Öğrencilerinin Farklı Tür Problem Kurma Görevlerindeki Başarı Düzeylerinin ve Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Şükrü Özdemir
,
Semra Kaplan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53629/sakaefd.1387087
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
149
1
FAVORİ
149
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Effect of Parental Support and Education Provided to Parents
Yazarlar:
Ahmet Şükrü Özdemir
,
Ahmet İnci
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.42.11.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
214
0
FAVORİ
214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Building and Coding Tasks Developed by Pre-service Mathematics Teachers in Terms of Curriculum Integration
Yazarlar:
Eyüp Sevimli
,
Emin Aydın
,
Ahmet Şükrü Özdemir
,
Gökhan Derin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1238441
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
309
0
FAVORİ
309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Understanding the definite integral with the help of Riemann sums
Yazarlar:
Özkan Ergene
,
Ahmet Şükrü Özdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.75.9.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1643
0
FAVORİ
1643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ YARATICI DÜŞÜNME VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ÖĞRENME NESNELERİ TASARIMININ ETKİSİ
Yazarlar:
Ahmet Bilal Yaprakdal
,
Ahmet Şükrü Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1019199
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
623
0
FAVORİ
623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Modelleme Eğitiminin İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modellemenin Doğasına İlişkin Bilgilerine Katkısı: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Muhammet Şahal
,
Ahmet Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
963
0
FAVORİ
963
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An examination of the relationship between secondary school students’ abstract thinking skills, self-efficacy perceptions and attitudes towards mathematics
Yazarlar:
Ahmet Özdemir
, Sinan Karaşan,
Muhammet Şahal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.45.8.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1125
0
FAVORİ
1125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Philosophy of Mathematics Activities on Students’ Attitudes and Beliefs Towards Mathematics
Yazarlar:
Mehmet Kasim Koyuncu
,
Ahmet Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.703291
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
821
0
FAVORİ
821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İntegrale Yönelik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Özkan Ergene
,
Ahmet Şükrü Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.622149
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1717
0
FAVORİ
1717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğrenme Yaklaşımlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Sevda Göktepe Yıldız
,
Ahmet Şükrü Özdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466358
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
659
1
FAVORİ
659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preservice Mathematics Teachers’ Performances in Teaching Activities
Yazarlar: Mustafa Doğan,
Ahmet Şükrü Özdemir
, Muhammet Şahal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Modern Education Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
489
0
FAVORİ
489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Kurma Yaklaşımı ile İşlenen Tam Sayılar Konusunun Öğrencilerin Akademik Başarısı ve Matematik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Ahmet Sukru Ozdemır
, Muhammet Sahal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1318
0
FAVORİ
1318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik eğitimi felsefesi üzerine bir literatür taraması
Yazarlar:
Mehmet Kasım Koyuncu
,
Ahmet Şükrü Özdemir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.315820
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3186
0
FAVORİ
3186
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Analysis of Elementary Mathematics Preservice Teachers’ Spatial Orientation Skills with SOLO Mode
Yazarlar:
Ahmet Şükrü Özdemir
,
Sevda Göktepe Yıldız
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
597
0
FAVORİ
597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Problemi Çözme Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Orhan Çanakçı
,
Ahmet Ş. Özdemir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2603
0
FAVORİ
2603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıfta Matematik Tarihinin Kullanımına Bir Örnek: Babil Sayma Sistemi
Yazarlar:
Ahmet Özdemir
,
Sevda Göktepe Yıldız
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10419
0
FAVORİ
10419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effects of Cryptographic Activities on Understanding Modular Arithmetic
Yazarlar:
Ahmet Özdemir
, Enes Güler,
Nuh Aydın
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
720
0
FAVORİ
720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
İlköğretim Online
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Educational Studies in Mathematics
International Journal of Modern Education Studies
International Journal of Social Sciences and Education Research
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Kurul Üyeliği
İZÜ Eğitim Dergisi
Hakemlik
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
FSM Mesleki Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Yayınlar
Understanding the definite integral with the help of Riemann sums
Yazarlar:
Özkan Ergene
,
Ahmet Şükrü Özdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.75.9.3
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1643
1
ATIF
0
FAVORİ
1643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An examination of the relationship between secondary school students’ abstract thinking skills, self-efficacy perceptions and attitudes towards mathematics
Yazarlar:
Ahmet Özdemir
, Sinan Karaşan,
Muhammet Şahal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.45.8.2
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1125
1
ATIF
0
FAVORİ
1125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Philosophy of Mathematics Activities on Students’ Attitudes and Beliefs Towards Mathematics
Yazarlar:
Mehmet Kasim Koyuncu
,
Ahmet Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.703291
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
821
2
ATIF
0
FAVORİ
821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İntegrale Yönelik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Özkan Ergene
,
Ahmet Şükrü Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.622149
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1717
2
ATIF
0
FAVORİ
1717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğrenme Yaklaşımlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Sevda Göktepe Yıldız
,
Ahmet Şükrü Özdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466358
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
659
4
ATIF
1
FAVORİ
659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat