Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Muhammet Şahal
Dr. Öğr. Üyesi
İSTANBUL 29 MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
1
3
Yayın
11
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Matematik Eğitimi
Matematiksel Modelleme
Problem Kurma
Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı
Eylem Araştırması
Kurum
İSTANBUL 29 MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Deneyimleri: Modelleme Döngüsü Aşamaları, Zorluklar ve Modelleme Rotaları
Yazarlar:
Muhammet Şahal
,
Ahmet Şükrü Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1340106
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
140
0
FAVORİ
140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Modelleme Eğitiminin İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modellemenin Doğasına İlişkin Bilgilerine Katkısı: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Muhammet Şahal
,
Ahmet Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1003
0
FAVORİ
1003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An examination of the relationship between secondary school students’ abstract thinking skills, self-efficacy perceptions and attitudes towards mathematics
Yazarlar:
Ahmet Özdemir
, Sinan Karaşan,
Muhammet Şahal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.45.8.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1154
0
FAVORİ
1154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Türkiye Eğitim Dergisi
Kurul Üyeliği
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Social Sciences And Education
Hakemlik
Asya Öğretim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Social Science Research
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Toplumsal Bilimler Dergisi
Yayınlar
An examination of the relationship between secondary school students’ abstract thinking skills, self-efficacy perceptions and attitudes towards mathematics
Yazarlar:
Ahmet Özdemir
, Sinan Karaşan,
Muhammet Şahal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.45.8.2
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1154
1
ATIF
0
FAVORİ
1154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat