Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emin Aydın
Prof. Dr.
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
18
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
17
18
Yayın
14
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
0000-0003-4298-2623
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Matematik Öğretmeni Eğitiminde STEM - Matematiksel Modelleme Birlikteliğinin Problem Çözme ve Modelleme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Emin Aydın
, Gökhan Derin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4346
0
ATIF
3
FAVORİ
4346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM (Fen-Teknoloji-Mühendislik–Matematik) Eğitimi Tutum Ölçeği
Yazarlar: Gökhan Derin,
Emin Aydın
,
Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
El-Cezeri
DOI: 10.31202/ecjse.336550
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5169
11
ATIF
1
FAVORİ
5169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Lisesi Öğrencilerinin İstatistik Okuryazarlık ve Problem Çözme Becerileri
Yazarlar: Hikmet Dursun,
Oğuz Köklü
,
Emin Aydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.995355
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1058
0
ATIF
1
FAVORİ
1058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Mathematics teachers’ perceptions towards the concepts of skills and mathematical skills
Yazarlar:
Zeynep Pelin Çolak
,
Emin Aydın
,
Elif Bahadır
,
Fatmanur Tortop
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
177
0
FAVORİ
177
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Building and Coding Tasks Developed by Pre-service Mathematics Teachers in Terms of Curriculum Integration
Yazarlar:
Eyüp Sevimli
,
Emin Aydın
,
Ahmet Şükrü Özdemir
,
Gökhan Derin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1238441
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
299
0
FAVORİ
299
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Lisesi Öğrencilerinin İstatistik Okuryazarlık ve Problem Çözme Becerileri
Yazarlar: Hikmet Dursun,
Oğuz Köklü
,
Emin Aydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.995355
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1058
1
FAVORİ
1058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrim içi Öğrenme Araçlarıyla İstatistik Eğitiminin 9. Sınıf Öğrencilerinin İstatistiğe Yönelik Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nur Esra Sevimli
,
Eyüp Sevimli
,
Emin Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.892802
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1426
0
FAVORİ
1426
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Grup Uyumu Değerlendirme Modeli: Açık Uçlu Matematik Sınavı Örneği
Yazarlar:
Mithat Takunyacı
,
Emin Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.963046
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
473
0
FAVORİ
473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DÜZELTME: Öğrencilerin Başarısına ve Öğrenmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri Ölçeği (ÖBÖY-ÖGÖ)
Yazarlar:
Kamil Arif Kırkıç
,
Emin Aydın
,
Ömer Yahşi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
323
0
FAVORİ
323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Eğitiminde STEM - Matematiksel Modelleme Birlikteliğinin Problem Çözme ve Modelleme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Emin Aydın
, Gökhan Derin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4346
3
FAVORİ
4346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Başarısı ve Öğrenmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri Ölçeği (ÖBÖY-ÖGÖ)
Yazarlar:
Kamil Arif Kırkıç
,
Emin Aydın
,
Ömer Yahşi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.732823
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
977
0
FAVORİ
977
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının İstatistik Öz-Yeterlik İnançlarının İncelenmesi: Filistin Örneği
Yazarlar:
Emin Aydın
,
Eyüp Sevimli
, Saja Abed
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.451395
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
846
0
FAVORİ
846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ İSTATİSTİK DERSİNE YÖNELİK ÖZ YETERLİLİK İNANÇLARI, TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Emin Aydın
, Nur Esra Sevimli
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
678
0
FAVORİ
678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Osmanlı Geç Dönemine ait bir Türkçe Matematik Ders Kitabının Çağdaş İlköğretim Eğitiminin Dayanakları Açısından Incelenmesi
Yazarlar: Esra Yaprak, M. Sencer Çorlu,
Emin Aydın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.446057
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1057
0
FAVORİ
1057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İstatistik Öz Yeterlilik İnanç Ölçeğinin Türkiye Örneklemine Uyarlanması
Yazarlar: Nur Esra Sevimli,
Emin Aydın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1453
0
FAVORİ
1453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Yenilikçlik Algılarını Etkileyen Etkenler Üzerine Nicel bir Araştırma
Yazarlar:
Mehmet Ali Çorlu
,
Emin Aydın
,
Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
330
0
FAVORİ
330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM (Fen-Teknoloji-Mühendislik–Matematik) Eğitimi Tutum Ölçeği
Yazarlar: Gökhan Derin,
Emin Aydın
,
Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
El-Cezeri
DOI: 10.31202/ecjse.336550
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5169
1
FAVORİ
5169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of the Views on the Integration of Science Technology and Mathematics in a Mathematics Teacher Education Program
Yazarlar:
Ali Delice
,
Emin Aydın
, Gökhan Derin, Ömer Yaşın
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1151
0
FAVORİ
1151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarına Yönelik Lineer Denklem Sistemleri Öz-Yeterlik Algısı Ölçeği
Yazarlar:
Emin Aydın
,
Ali Delice
, Deniz Kardeş
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1775
0
FAVORİ
1775
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINAVA HAZIRLIK BİÇİMİNİN FARKLI SINAV TÜRLERİNDE ÖLÇÜLEN MATEMATİK SINAV BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Emin Aydın
, Osman Önder
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4267
0
FAVORİ
4267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adayların Matematik Kaygı Düzeylerine Cinsiyet, Sınıf ve Kurum Değişkenlerinin Etkileri
Yazarlar:
Emin Aydın
,
Ali Delice
,
Bülent Dilmaç
,
Erhan Ertekin
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1181
0
FAVORİ
1181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
El-Cezeri
İlköğretim Online
İZÜ Eğitim Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kurul Üyeliği
İZÜ Eğitim Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
İZÜ Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Research on Education and Psychology
Sakarya University Journal of Education
Yayınlar
Öğrencilerin Başarısı ve Öğrenmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri Ölçeği (ÖBÖY-ÖGÖ)
Yazarlar:
Kamil Arif Kırkıç
,
Emin Aydın
,
Ömer Yahşi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.732823
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
977
2
ATIF
0
FAVORİ
977
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM (Fen-Teknoloji-Mühendislik–Matematik) Eğitimi Tutum Ölçeği
Yazarlar: Gökhan Derin,
Emin Aydın
,
Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
El-Cezeri
DOI: 10.31202/ecjse.336550
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5169
11
ATIF
1
FAVORİ
5169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat