Emin Aydın profil resmi
Emin Aydın Prof. Dr. MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 22 Hakemlik 18 CrossRef Atıf 15 TR Dizin Atıf 21
22 Yayın
18 Hakemlik
15 CrossRef Atıf
21 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi STEM Eğitimi

Kurum

MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

3

5976

Matematik Eğitiminde Cebirsel Düşünme Üzerine Yapılan Makalelerin Bibliyometrik Analizi
DOI: 10.51460/baebd.1600191
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1447

0

2

1447

STEM (Fen-Teknoloji-Mühendislik–Matematik) Eğitimi Tutum Ölçeği
Yazarlar: Gökhan Derin, Emin Aydın , Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2017 , El-Cezeri
DOI: 10.31202/ecjse.336550
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5844

11

1

5844

Meslek Lisesi Öğrencilerinin İstatistik Okuryazarlık ve Problem Çözme Becerileri
Yazarlar: Hikmet Dursun, Oğuz Köklü , Emin Aydın
DOI: 10.15285/maruaebd.995355
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1516

1

1

1516

0

1

522

Yayınlar

1

417

2

1447

1

1516

Grup Uyumu Değerlendirme Modeli: Açık Uçlu Matematik Sınavı Örneği
DOI: 10.19126/suje.963046
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 668

0

668

0

444

3

5976

0

1252

Matematik Öğretmen Adaylarının İstatistik Öz-Yeterlik İnançlarının İncelenmesi: Filistin Örneği
Yazarlar: Emin Aydın , Eyüp Sevimli , Saja Abed
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.451395
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1045

0

1045

0

858

Osmanlı Geç Dönemine ait bir Türkçe Matematik Ders Kitabının Çağdaş İlköğretim Eğitiminin Dayanakları Açısından Incelenmesi
Yazarlar: Esra Yaprak, M. Sencer Çorlu, Emin Aydın
DOI: 10.19126/suje.446057
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1497

0

1497

0

1708

STEM (Fen-Teknoloji-Mühendislik–Matematik) Eğitimi Tutum Ölçeği
Yazarlar: Gökhan Derin, Emin Aydın , Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2017 , El-Cezeri
DOI: 10.31202/ecjse.336550
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5844

1

5844

0

1353

0

1958

0

4574

Yayınlar

Meslek Lisesi Öğrencilerinin İstatistik Okuryazarlık ve Problem Çözme Becerileri
Yazarlar: Hikmet Dursun, Oğuz Köklü , Emin Aydın
DOI: 10.15285/maruaebd.995355
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1516

1

1

1516

3

0

1252

STEM (Fen-Teknoloji-Mühendislik–Matematik) Eğitimi Tutum Ölçeği
Yazarlar: Gökhan Derin, Emin Aydın , Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2017 , El-Cezeri
DOI: 10.31202/ecjse.336550
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5844

11

1

5844

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.