Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Kamil Arif Kırkıç
Doç. Dr.
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi
Yayın
16
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
13
16
Yayın
7
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
0000-0002-8902-437X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Öğretim Kuramları
Öğretim Tasarımı
Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi
Kurum
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi
Popüler Yayınları
8. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygısı Düzeyleri ile Problem Kurma Becerilerinin Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Elif Esra Arıkan
,
Kamil Arif Kırkıç
,
Şenol Bakay
,
Süruri Selim Erdem
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1239
0
ATIF
2
FAVORİ
1239
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Do Primary Schools Exist Only for Academic Achievement? The School Characteristics that Affect Parents’ Private Primary School Preferences for Their Children
Yazarlar:
Kamil Arif Kırkıç
, Ahmet Pulat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
340
0
ATIF
1
FAVORİ
340
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA ve TIMMS Uygulamalarının Okullara Olan Etkisinin Okul Yönetici Görüşlerine Göre İncelenmesi: İzmir Örneği
Yazarlar:
Ömer Yahşi
,
Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4599
0
ATIF
1
FAVORİ
4599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM (Fen-Teknoloji-Mühendislik–Matematik) Eğitimi Tutum Ölçeği
Yazarlar: Gökhan Derin,
Emin Aydın
,
Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
El-Cezeri
DOI: 10.31202/ecjse.336550
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5258
11
ATIF
1
FAVORİ
5258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of High School Preparatory Classes on English Achievement, Anxiety, and Motivation
Yazarlar:
Hatice Sevdenur Selçuk
,
Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1331844
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
316
0
ATIF
1
FAVORİ
316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Özel Eğitim Okullarında Çalışan Öğretmenlerin Sınıf Yönetim Becerileri, Öz-Yeterlilik ve Program Okuryazarlık Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Özlem Ünal
,
Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1459457
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21
0
FAVORİ
21
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gençlerin Kariyer Yol Haritası: Ortaokulda Duygusal ve Psikolojik İyi Oluşu Belirleyen Demografik Faktörler
Yazarlar:
Osman Söner
,
Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1453079
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
137
0
FAVORİ
137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoklu Zekâ Kuramının İngilizce Dil Becerileri Öğretimindeki Uygulamalarına Yönelik Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Müberra Sarı
,
Betül İkra Yıldırım
,
Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
239
1
FAVORİ
239
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Arapça Öğrenmeye Yönelik Motivasyon Ölçeği (AÖYMÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gizem Düzgün
,
Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1289743
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
347
0
FAVORİ
347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of High School Preparatory Classes on English Achievement, Anxiety, and Motivation
Yazarlar:
Hatice Sevdenur Selçuk
,
Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1331844
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
316
1
FAVORİ
316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN SORGULAMA BECERİLERİ İLE İLGİLİ YAPILAN TEZLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Biken Taş
,
Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Alanyazın
DOI: 10.59320/alanyazin.1252515
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
422
0
FAVORİ
422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygısı Düzeyleri ile Problem Kurma Becerilerinin Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Elif Esra Arıkan
,
Kamil Arif Kırkıç
,
Şenol Bakay
,
Süruri Selim Erdem
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1239
2
FAVORİ
1239
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Primary School Teachers' Attitudes toward Distance Education and Motivation to Teach
Yazarlar: Gülsüm Kütükçü,
Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.962337
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
406
1
FAVORİ
406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA ve TIMMS Uygulamalarının Okullara Olan Etkisinin Okul Yönetici Görüşlerine Göre İncelenmesi: İzmir Örneği
Yazarlar:
Ömer Yahşi
,
Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4599
1
FAVORİ
4599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DÜZELTME: Öğrencilerin Başarısına ve Öğrenmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri Ölçeği (ÖBÖY-ÖGÖ)
Yazarlar:
Kamil Arif Kırkıç
,
Emin Aydın
,
Ömer Yahşi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
332
0
FAVORİ
332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Başarısı ve Öğrenmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri Ölçeği (ÖBÖY-ÖGÖ)
Yazarlar:
Kamil Arif Kırkıç
,
Emin Aydın
,
Ömer Yahşi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.732823
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1004
0
FAVORİ
1004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Do Primary Schools Exist Only for Academic Achievement? The School Characteristics that Affect Parents’ Private Primary School Preferences for Their Children
Yazarlar:
Kamil Arif Kırkıç
, Ahmet Pulat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
340
1
FAVORİ
340
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi ve İlkokul Sınıf Öğretmenlerinin Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri ve Onamsız Öğrenme Ortamları Tercihlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kamil Arif Kırkıç
, Büşra Topal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.598991
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
865
0
FAVORİ
865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğretiminde ve Öğreniminde Türkiye İçin İnovatif Bir Teknik: Boray Tekniği (BT)
Yazarlar:
Kamil Arif Kırkıç
, Taner Boray
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3230
0
FAVORİ
3230
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Yenilikçlik Algılarını Etkileyen Etkenler Üzerine Nicel bir Araştırma
Yazarlar:
Mehmet Ali Çorlu
,
Emin Aydın
,
Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
338
0
FAVORİ
338
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM (Fen-Teknoloji-Mühendislik–Matematik) Eğitimi Tutum Ölçeği
Yazarlar: Gökhan Derin,
Emin Aydın
,
Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
El-Cezeri
DOI: 10.31202/ecjse.336550
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5258
1
FAVORİ
5258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi
Alanyazın
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
El-Cezeri
İZÜ Eğitim Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Research on Education and Psychology
Editörlük
İZÜ Eğitim Dergisi
Teknik Editör , Editör , Yazım Editörü , Yayın Editörü
Kurul Üyeliği
İZÜ Eğitim Dergisi
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Research on Education and Psychology
Review of International Geographical Education Online
Yayınlar
Öğrencilerin Başarısı ve Öğrenmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri Ölçeği (ÖBÖY-ÖGÖ)
Yazarlar:
Kamil Arif Kırkıç
,
Emin Aydın
,
Ömer Yahşi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.732823
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1004
2
ATIF
0
FAVORİ
1004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi ve İlkokul Sınıf Öğretmenlerinin Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri ve Onamsız Öğrenme Ortamları Tercihlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kamil Arif Kırkıç
, Büşra Topal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.598991
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
865
2
ATIF
0
FAVORİ
865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM (Fen-Teknoloji-Mühendislik–Matematik) Eğitimi Tutum Ölçeği
Yazarlar: Gökhan Derin,
Emin Aydın
,
Kamil Arif Kırkıç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
El-Cezeri
DOI: 10.31202/ecjse.336550
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5258
11
ATIF
1
FAVORİ
5258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat