avatar
Mustafa Bektaş Prof. Dr. SAKARYA UNIVERSITY
Yayın 14 Hakemlik 34 CrossRef Atıf 52 TR Dizin Atıf 128
14 Yayın
34 Hakemlik
52 CrossRef Atıf
128 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Temel Eğitim (Diğer) Sosyal Bilimlerde ve Eğitimde Bilgi İşleme Eğitim Temel Eğitim Sınıf Eğitimi

Kurum

SAKARYA UNIVERSITY

Popüler Yayınları

0

1

2418

Sınıf Öğretmenlerinin “Yüksek Lisans” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar: Mustafa Bektaş , Nuriye Pehlivan
DOI: 10.19126/suje.382649
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1749

6

1

1749

25

1

7699

4

1

1934

İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Otantik Öğrenme
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.949021
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1927

3

1

1927

Yayınlar

0

279

0

378

İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Otantik Öğrenme
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.949021
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1927

1

1927

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Beceri Öğretmen Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar: Mustafa Bektaş , Asena Ayvaz Can , Ebru Çalıkoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.526533
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1622

0

1622

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin İşbirliği Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Gönül Baştürk, Mustafa Bektaş
Yayın Bilgisi: 2019 , Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.535196
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1633

0

1633

1

7699

Sınıf Öğretmenlerinin “Yüksek Lisans” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar: Mustafa Bektaş , Nuriye Pehlivan
DOI: 10.19126/suje.382649
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1749

1

1749

0

2179

0

1033

0

1346

1

2418

Yayınlar

İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Otantik Öğrenme
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.949021
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1927

3

1

1927

4

1

1934

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Beceri Öğretmen Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar: Mustafa Bektaş , Asena Ayvaz Can , Ebru Çalıkoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.526533
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1622

4

0

1622

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin İşbirliği Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Gönül Baştürk, Mustafa Bektaş
Yayın Bilgisi: 2019 , Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.535196
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1633

1

0

1633

25

1

7699

Sınıf Öğretmenlerinin “Yüksek Lisans” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar: Mustafa Bektaş , Nuriye Pehlivan
DOI: 10.19126/suje.382649
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1749

6

1

1749

7

0

2179

2

0

1033