Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Uymaz
Dr.
SAKARYA UNIVERSITY
Yayın
9
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
1
9
Yayın
4
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
0000-0001-8445-6627
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
SAKARYA UNIVERSITY
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Gelecek Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Mehmet Uymaz
,
Yiğit Cebeci
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Amasya Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
82
0
FAVORİ
82
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Present and Future of Artificial Intelligence: A Case Study on Prospective Teachers
Yazarlar:
Mehmet Uymaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1466052
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
102
0
FAVORİ
102
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Perceptions of University Students Participating in Student Club Activities: Kültürel Miras Student Club Example
Yazarlar:
Yiğit Cebeci
,
Hüseyin Çalışkan
,
Mehmet Uymaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1399080
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
396
0
FAVORİ
396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Perceptions of War-Peace and Ukraine-Russia in Textbooks Corresponding to Russia and Ukraine Social Studies Course
Yazarlar:
Yiğit Cebeci
,
Hüseyin Çalışkan
,
Mehmet Uymaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.4.11.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
611
0
FAVORİ
611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Comparative Analysis of Gifted and Typically Developing Secondary School Students’ Perceptions of the Future
Yazarlar:
Mehmet Uymaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1380751
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
217
0
FAVORİ
217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİM, SÖZDE-BİLİM AYRIMI DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hüseyin Çalışkan
,
Mehmet Uymaz
,
Melis Öztürk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
242
0
FAVORİ
242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Günümüz Dünya Sorunlarına İlişkin Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Uymaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2266
0
FAVORİ
2266
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yapımı Sosyal Bilgiler Dersi Sınav Sorularının Soru Türleri ve Kapsam Geçerliğine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Uymaz
,
Hüseyin Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4331
0
FAVORİ
4331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının “Empati” Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığı ile Belirlenmesi
Yazarlar:
Mehmet Uymaz
,
Hüseyin Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
781
0
FAVORİ
781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Participatory Educational Research
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Editörlük
Sakarya Üniversitesi Türk Akademi Dergisi
Editör
Kurul Üyeliği
Sakarya Üniversitesi Türk Akademi Dergisi
Hakemlik
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Social Sciences And Education
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Yayınlar
A Comparative Analysis of Gifted and Typically Developing Secondary School Students’ Perceptions of the Future
Yazarlar:
Mehmet Uymaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1380751
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
217
1
ATIF
0
FAVORİ
217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat