Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nesrin Ürün Arıcı
Dr.
Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yayın
2
Hakemlik
1
2
Yayın
1
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Eğitimde Dijitalleşme
Kurum
Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Popüler Yayınları
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Eğitimde Kullanımının Başarı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: 2010-2020 Yılları arasında Yapılan Çalışmaların Meta-Analizi
Yazarlar:
Nesrin Ürün Arıcı
,
Emre Yıldız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1241110
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
704
0
ATIF
3
FAVORİ
704
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Formative Assessment Technique on Academic Success of the Students and Their Attitudes in the Unit “The Solar System and Beyond: The Space Puzzle” At 7th Grades
Yazarlar:
Süleyman Aydın
,
Nesrin Ürün
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.12
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
399
0
ATIF
1
FAVORİ
399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Eğitimde Kullanımının Başarı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: 2010-2020 Yılları arasında Yapılan Çalışmaların Meta-Analizi
Yazarlar:
Nesrin Ürün Arıcı
,
Emre Yıldız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1241110
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
704
3
FAVORİ
704
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Formative Assessment Technique on Academic Success of the Students and Their Attitudes in the Unit “The Solar System and Beyond: The Space Puzzle” At 7th Grades
Yazarlar:
Süleyman Aydın
,
Nesrin Ürün
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
399
1
FAVORİ
399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Computer and Education Research
Participatory Educational Research
Hakemlik
Participatory Educational Research
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat