Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Süleyman Aydın
AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
10
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
5
10
Yayın
0
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
The Effect of Formative Assessment Technique on Academic Success of the Students and Their Attitudes in the Unit “The Solar System and Beyond: The Space Puzzle” At 7th Grades
Yazarlar:
Süleyman Aydın
,
Nesrin Ürün
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.12
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
399
0
ATIF
1
FAVORİ
399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The effectiveness of problem solving strategy in the solution of geometric optics problems
Yazarlar:
Süleyman Aydın
, Seda Keskin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.320062
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1062
0
FAVORİ
1062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eliminating the misconceptions about image formations in plane mirrors by conceptuL change texts
Yazarlar:
Süleyman Aydın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.320030
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1040
0
FAVORİ
1040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri dersine yönelik tutumlarının enlemsel olarak incelenmesi
Yazarlar:
Pınar Ural Keleş
,
Süleyman Aydın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.293637
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1325
0
FAVORİ
1325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN DERS DIŞI ETKİNLİKLERİ KULLANMADA ÖZYETERLİK ALGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Süleyman Aydın
,
Mehmet Akif Haşıloğlu
, Ayşe Kunduracı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2557
0
FAVORİ
2557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Drama Technique on Students' Academic Performance and Permanence
Yazarlar: Münevver Subaşı,
Süleyman Aydın
, Sabriye Seven
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2475
0
FAVORİ
2475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of Elective Application of Science Lessons on Sciences Courses: A Qualitative Study of 6th Grade Students
Yazarlar: Pınar Ural Keleş, Mehmet Akif Haşıloğlu,
Süleyman Aydın
, Ayşegül Öner
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
465
0
FAVORİ
465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions of the 8th Grade Students and Teachers Who Participated in TIMSS 2015 on the Test: “The Example of Ağri”
Yazarlar: Pınar Ural Keleş,
Süleyman Aydın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
299
0
FAVORİ
299
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Formative Assessment Technique on Academic Success of the Students and Their Attitudes in the Unit “The Solar System and Beyond: The Space Puzzle” At 7th Grades
Yazarlar:
Süleyman Aydın
,
Nesrin Ürün
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
399
1
FAVORİ
399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Academicians’ Views on Conceptual and Procedural Learning in Science Education
Yazarlar:
Süleyman Aydın
, Pınar Ural Keleş, Mehmet Akif Haşıloğlu, Leyla Aydın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
0
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Süleyman Aydın
,
Pınar Ural Keleş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2016
0
FAVORİ
2016
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International Journal of Social Sciences and Education Research
Participatory Educational Research
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Eliminating the misconceptions about image formations in plane mirrors by conceptuL change texts
Yazarlar:
Süleyman Aydın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.320030
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1040
1
ATIF
0
FAVORİ
1040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri dersine yönelik tutumlarının enlemsel olarak incelenmesi
Yazarlar:
Pınar Ural Keleş
,
Süleyman Aydın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.293637
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1325
1
ATIF
0
FAVORİ
1325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Academicians’ Views on Conceptual and Procedural Learning in Science Education
Yazarlar:
Süleyman Aydın
, Pınar Ural Keleş, Mehmet Akif Haşıloğlu, Leyla Aydın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.13
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
3
ATIF
0
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat