Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emre Yıldız
Doç. Dr.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
23
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
26
TR Dizin Atıf
60
23
Yayın
12
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
60
TR Dizin Atıf
0000-0001-6396-9183
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Eğitimde Kullanımının Başarı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: 2010-2020 Yılları arasında Yapılan Çalışmaların Meta-Analizi
Yazarlar:
Nesrin Ürün Arıcı
,
Emre Yıldız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1241110
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
802
0
ATIF
3
FAVORİ
802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE SOSYAL BİLGİLER VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ ALANLARINDA EĞİTSEL OYUNLARA İLİŞKİN YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yeter Ünlü
,
Kübra Kandemir
,
Emre Yıldız
,
Ümit Şimşek
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1152887
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
939
0
ATIF
2
FAVORİ
939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN ve TEKNOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKOLOJİK AYAK İZLERİ ve EKOLOJİK AYAK İZİNİ AZALTMA YOLLARI KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Mahmut Selvi
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2796
0
ATIF
1
FAVORİ
2796
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ELEKTRİĞİN İLETİMİ ÜNİTESİNİN ÖĞRETİMİNDE İŞBİRLİKLİ DENEY YÖNTEMİ VE ANİMASYON TEKNİĞİNİN ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Özlem Ağgül
,
Şeyma Yürüsoy
,
Ümit Şimşek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.957933
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
600
2
ATIF
1
FAVORİ
600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Eğitimde Kullanımının Başarı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: 2010-2020 Yılları arasında Yapılan Çalışmaların Meta-Analizi
Yazarlar:
Nesrin Ürün Arıcı
,
Emre Yıldız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1241110
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
802
3
FAVORİ
802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE SOSYAL BİLGİLER VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ ALANLARINDA EĞİTSEL OYUNLARA İLİŞKİN YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yeter Ünlü
,
Kübra Kandemir
,
Emre Yıldız
,
Ümit Şimşek
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1152887
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
939
2
FAVORİ
939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ELEKTRİĞİN İLETİMİ ÜNİTESİNİN ÖĞRETİMİNDE İŞBİRLİKLİ DENEY YÖNTEMİ VE ANİMASYON TEKNİĞİNİN ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Özlem Ağgül
,
Şeyma Yürüsoy
,
Ümit Şimşek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.957933
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
600
1
FAVORİ
600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Oryantasyon Programına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Yeter Ünlü
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.712496
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
573
0
FAVORİ
573
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eğitsel Oyun Yöntemine Yönelik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Ümit Şimşek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.841358
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
931
0
FAVORİ
931
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Amaçlı Yazma Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik ve Laboratuvar Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Gülşen Koçak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.846031
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
613
0
FAVORİ
613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Üniversite Yaşam Kalitesi ve Mesleki Kaygılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Burak Aslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.829034
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
702
0
FAVORİ
702
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Günümüz Dünya Sorunlarına Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Sinan Akdağ
,
Yeter Ünlü
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
482
0
FAVORİ
482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Cooperative Letters and Cooperative Posters on the Academic Achievements of Social Studies Teacher Candidates
Yazarlar:
Sinan Akdağ
,
Emre Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Review of International Geographical Education Online
DOI: 10.33403/rigeo.799602
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
438
0
FAVORİ
438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Hikaye ve Çizgi Roman Yazma Çalışmalarının Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Emre Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.689518
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
869
0
FAVORİ
869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Hikaye ve Poster Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Emre Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.689187
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
907
0
FAVORİ
907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME AMAÇLI YAZMA AKTİVİTELERİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÜNÜMÜZ DÜNYA SORUNLARINA YÖNELİK AKADEMİK BAŞARILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Sinan Akdağ
,
Emre Yıldız
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.809412
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
772
0
FAVORİ
772
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Oyun ve İşbirlikli Öğrenmenin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Sosyal Becerilerine ve Öğrenme Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Özlem Ağgül
,
Şeyma Çalıklar
,
Ümit Şimşek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.671575
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1402
0
FAVORİ
1402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL OYUN, OKUMA-YAZMA-OYUN VE OKUMA-YAZMA-UYGULAMA YÖNTEMLERİNİN ÖĞRENME PROBLEMLERİNİ GİDERMEDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Ümit Şimşek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.659040
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1642
0
FAVORİ
1642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gazların Kinetik Teorisi Konusunun Öğretiminde Üç Farklı İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Etkisi
Yazarlar:
Emre Yıldız
, Şeyma Çalıklar,
Ümit Şimşek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1320
0
FAVORİ
1320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL OYUN, OKUMA-YAZMA-OYUN VE OKUMA-YAZMA-UYGULAMA YÖNTEMLERİNİN 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE YAŞADIKLARI ÖĞRENME PROBLEMLERİNİ GİDERMEDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Ümit Şimşek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.671097
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1501
0
FAVORİ
1501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GAZ KANUNLARI KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ
Yazarlar:
Emre Yıldız
, Şeyma Çalıklar,
Ümit Şimşek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.520298
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1983
0
FAVORİ
1983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Jigsaw ve Birlikte Soralım Birlikte Öğrenelim Yöntemlerinin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Akademik Başarıları Üzerine Etkisi ve Yöntem ile İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Selçuk Ilgaz
,
Şeyma Çalıklar
,
Emre Yıldız
, Ufuk Şimşek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3891
0
FAVORİ
3891
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri, Epistemolojik İnançları ve Öğrenme Stilleri
Yazarlar:
Şule Elmalı
,
Emre Yıldız
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1314
0
FAVORİ
1314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Oyun Yönteminin Öğrencilerin Sosyal Becerileri, Okula İlişkin Tutumları ve Fen Öğrenimi Kaygıları Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Ümit Şimşek
, Hakan Aras
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.356305
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4617
0
FAVORİ
4617
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DOLAŞIM SİSTEMİ KONUSUNDA EĞİTSEL OYUN YÖNTEMİNİN KULLANILMASININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE FEN ÖĞRENİMİ MOTİVASYONU ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Ümit Şimşek
, Hakan Araz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4051
0
FAVORİ
4051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Jigsaw Entegre Edilmiş Probleme Dayalı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarıları, Bilgilerinin Kalıcılığı ve Fen Bilimleri Öğrenme Kaygı Düzeyleri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Ümit Şimşek
, Feyza Yüksel
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.756
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
581
0
FAVORİ
581
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN ve TEKNOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKOLOJİK AYAK İZLERİ ve EKOLOJİK AYAK İZİNİ AZALTMA YOLLARI KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Mahmut Selvi
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2796
1
FAVORİ
2796
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Review of International Geographical Education Online
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
ELEKTRİĞİN İLETİMİ ÜNİTESİNİN ÖĞRETİMİNDE İŞBİRLİKLİ DENEY YÖNTEMİ VE ANİMASYON TEKNİĞİNİN ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Özlem Ağgül
,
Şeyma Yürüsoy
,
Ümit Şimşek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.957933
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
600
2
ATIF
1
FAVORİ
600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Oryantasyon Programına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Yeter Ünlü
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.712496
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
573
1
ATIF
0
FAVORİ
573
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eğitsel Oyun Yöntemine Yönelik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Ümit Şimşek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.841358
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
931
2
ATIF
0
FAVORİ
931
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Hikaye ve Çizgi Roman Yazma Çalışmalarının Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Emre Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.689518
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
869
2
ATIF
0
FAVORİ
869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME AMAÇLI YAZMA AKTİVİTELERİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÜNÜMÜZ DÜNYA SORUNLARINA YÖNELİK AKADEMİK BAŞARILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Sinan Akdağ
,
Emre Yıldız
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.809412
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
772
3
ATIF
0
FAVORİ
772
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Oyun ve İşbirlikli Öğrenmenin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Sosyal Becerilerine ve Öğrenme Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Özlem Ağgül
,
Şeyma Çalıklar
,
Ümit Şimşek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.671575
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1402
3
ATIF
0
FAVORİ
1402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL OYUN, OKUMA-YAZMA-OYUN VE OKUMA-YAZMA-UYGULAMA YÖNTEMLERİNİN ÖĞRENME PROBLEMLERİNİ GİDERMEDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Ümit Şimşek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.659040
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1642
5
ATIF
0
FAVORİ
1642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GAZ KANUNLARI KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ
Yazarlar:
Emre Yıldız
, Şeyma Çalıklar,
Ümit Şimşek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.520298
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1983
1
ATIF
0
FAVORİ
1983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Oyun Yönteminin Öğrencilerin Sosyal Becerileri, Okula İlişkin Tutumları ve Fen Öğrenimi Kaygıları Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Emre Yıldız
,
Ümit Şimşek
, Hakan Aras
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.356305
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4617
7
ATIF
0
FAVORİ
4617
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat