avatar
Abdullah ÖNDEN Dr. Öğr. Üyesi YALOVA ÜNİVERSİTESİ, YALOVA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ, ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANS PR.
Yayın 4 Hakemlik 1
4 Yayın
1 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Bilgi ve Bilgi İşleme Bilimleri Yönetim Bilişim Sistemleri Bilgisayar Yazılımı Dijital Pazarlama Girişimcilik

Kurum

YALOVA ÜNİVERSİTESİ, YALOVA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ, ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANS PR.

Yayınlar

0

1807

THE EFFECTS OF BRANDS' POSTS ON SOCIAL MEDIA: CONCEPTUAL FRAMEWORK AND APPLICATION METHOD
Yazarlar: Abdullah ONDEN , Meltem KİYGİ-CALLİ
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1298

0

1298

BRAND CRISIS IN SOCIAL MEDIA: CASE STUDY USING SENTIMENT ANALYSIS
Yazarlar: Abdullah ONDEN , Meltem KİYGİ-CALLİ, Elif YOLBULAN-OKAN
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1124

0

1124

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.