Ali Şevki Akay profil resmi
Ali Şevki Akay Öğretim Görevlisi AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU, PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
Yayın 3 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 3
3 Yayın
0 Hakemlik
3 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Tarım Ekonomisi (Diğer) Tarımsal Pazarlama Uluslararası Pazarlama Uluslararası Ticarette Pazarlama Tarımsal Yönetimde Pazarlama

Kurum

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU, PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

REKLAMLARIN MARKA BİLİNİRLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: MEYVE SUYU ÜRÜNLERİ ÖRNEĞİ
DOI: 10.20990/kilisiibfakademik.266034
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5175

3

1

5175

0

1

2175

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

REKLAMLARIN MARKA BİLİNİRLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: MEYVE SUYU ÜRÜNLERİ ÖRNEĞİ
DOI: 10.20990/kilisiibfakademik.266034
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5175

3

1

5175

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.