avatar
M.göksel Akpınar Doç. AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, ZİRAAT FAKÜLTESİ, TARIM EKONOMİSİ BÖLÜMÜ
Yayın 10 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 2
10 Yayın
13 Hakemlik
2 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Tarımsal Pazarlama Ziraat, Veterinerlik ve Gıda Bilimleri Gıda Pazarlama, Tüketici Davranışı, Pazarlama ve Satış Yönetimi

Kurum

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, ZİRAAT FAKÜLTESİ, TARIM EKONOMİSİ BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

REKLAMLARIN MARKA BİLİNİRLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: MEYVE SUYU ÜRÜNLERİ ÖRNEĞİ
DOI: 10.20990/kilisiibfakademik.266034
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4568

2

1

4568

0

1

1604

Yayınlar

0

814

0

1240

0

1202

0

1417

1

4568

1

1604

Yayınlar

REKLAMLARIN MARKA BİLİNİRLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: MEYVE SUYU ÜRÜNLERİ ÖRNEĞİ
DOI: 10.20990/kilisiibfakademik.266034
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4568

2

1

4568

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.