Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Prof.dr.aynur Özdaş
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
6
3
Yayın
0
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
İllköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Süsleme Etkinliklerindeki van Hiele Geometrik Düşünce Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Çiğdem Kılıç,
Nilüfer Yavuzsoy Köse
,
Dilek Tanışlı
,
Aynur Özdaş
Yayın Bilgisi: 2007 ,
İlköğretim Online
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1331
0
ATIF
3
FAVORİ
1331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğrencilerin Limit Kavramına Yönelik Kavram İmajları ve Kavram Tanımları
Yazarlar:
Kabael Tangül
,
Tangül Kabael
,
Başak Barak
,
Aynur Özdaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.48087
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3013
0
FAVORİ
3013
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencileri Geometrik Şekillerdeki Simetri Doğrularını Cabri Geometri Yazılımı Yardımıyla Nasıl Belirliyorlar?
Yazarlar:
Nilüfer Yavuzsoy Köse
,
Aynur Özdaş
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1161
0
FAVORİ
1161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İllköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Süsleme Etkinliklerindeki van Hiele Geometrik Düşünce Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Çiğdem Kılıç,
Nilüfer Yavuzsoy Köse
,
Dilek Tanışlı
,
Aynur Özdaş
Yayın Bilgisi: 2007 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1331
3
FAVORİ
1331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
İlköğretim Online
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Öğrencilerin Limit Kavramına Yönelik Kavram İmajları ve Kavram Tanımları
Yazarlar:
Kabael Tangül
,
Tangül Kabael
,
Başak Barak
,
Aynur Özdaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.48087
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3013
6
ATIF
0
FAVORİ
3013
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat