avatar
Arzu Bayındır Öğretim Görevlisi ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Yayın 2 Hakemlik 0
2 Yayın
0 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Öğrenme Bilimleri

Biyografi

ÖZGEÇMİŞ

1. GENEL

DÜZENLEME TARİHİ : 01.06.2021
ÜNVANI ADI SOYADI : Öğr.Gör.Arzu BAYINDIR
YAZIŞMA ADRESİ : Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü
DOĞUM TARİHİ ve YERİ : 03.04.1972 Çanakkale
TEL : 0 286 2171303 / 3538 GSM: 0 532 597 76 26
E-POSTA : arzubayindir@hotmail.com
FAKS : 0 286 2120751

2. EĞİTİM (Son aldığınız dereceden / diplomadan başlayarak yazınız)

ÖĞRENİM DÖNEMİ
ÜNİVERSİTE
ÖĞRENİM ALANI
1991-1995 Çanakkale Onsekiz Mart Ün. Eğitim Fak. Lisans; Sınıf Öğretmenliği
1996- 2000 Çanakkale Onsekiz Mart Ün. Sosyal Bilimler Ens. Yüksek Lisans; Eğitim Bilimleri/ (Eğitim Yönetimi ve Denetimi)

3. AKADEMİK ve MESLEKİ DENEYİM

GÖREV
SÜRESİ
ÜNVAN
ÜNİVERSİTE ve KURUM/KURULUŞ
BÖLÜM
1995 - 2000 Öğretmen Milli Eğitim Bakanlığı Sınıf Öğretmenliği
2000- Öğretim
Görevlisi Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi/
Eğitim Fak. İlköğretim Bölümü/
Sınıf Öğretmenliği


4. PROJE DENEYİMİ (Özellikle Bilim ve Toplum Projesi alanında, projeye hangi alanlarda katkılarda bulunduğunuzu ayrıntılandırınız.)


Yer Aldığınız Proje Ve Etkinlikler, Proje yürütücüsü, Uzman Personel, Araştırmacı olarak Eğitmen veya Katılımcı
olarak
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi TÜBİTAK 121B699 “Sihirli Dünyalara Açılan Kapılar ve Bilime Yolculuk” Yaz Bilim Kampı-2021 Proje Yürütücüsü
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi TÜBİTAK 218B221 “Sihirli Dünyalara Açılan Kapılar ve Bilime Yolculuk” Yaz Bilim Kampı-2019 Proje Yürütücüsü
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi TÜBİTAK 118B409 “Sihirli Dünyalara Açılan Kapılar ve Bilime Yolculuk” Yaz Bilim Kampı-2018
Yaz Bilim Kampı - 2018”
Proje Yürütücüsü
Sosyal
Sorumluluk
Projesi Çanakkale Belediyesi “ Liderlik
Kampı – 2018”
Proje Yürütücüsü
( Prog. Yazarı)
Liderlik Özellikleri, Öğrenci
Liderliği, Kişisel ve Sosyal
Yetkinlikler. ( Eğitmen)
Sosyal
Sorumluluk
Projesi “Bilim Yanı Başımızda” Yaz Bilim
Kampı – 2017 ÇOMÜ
Proje Yürütücüsü
( Prog. Yazarı)
Sosyal
Sorumluluk
Projesi Çanakkale Belediyesi “ Liderlik
Kampı – 2017”
Proje Yürütücüsü
( Prog. Yazarı) Liderlik Özellikleri, Öğrenci
Liderliği, Kişisel ve Sosyal
Yetkinlikler. ( Eğitmen)
Sosyal
Sorumluluk
Projesi “Bilim Yanı Başımızda” Yaz Bilim
Kampı – 2016 ÇOMÜ
Proje Yürütücüsü
( Prog. Yazarı)

Sosyal Sorumluluk Projesi Çanakkale Belediyesi “ Liderlik
Kampı – 2016”
Proje Yürütücüsü
( Prog. Yazarı) Liderlik Özellikleri, Öğrenci Liderliği, Kişisel ve Sosyal Yetkinlikler. ( Eğitmen)
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi 115B326 “Yerküremizde; Geleceğin
Evine Gizemli Yolculuk Yaz Bilim Kampı
– 2015”
Proje Yürütücüsü
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi 113B073 Bilim, Tarih, Doğa ve Deniz; Bir Başkadır Bizim Kamp Kalemiz” Yaz Bilim Kampı-2013
Proje Yürütücüsü
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi 113B031 Liseliler Doğa Eğitiminde 2013 Eğitmen
BİDEB 2229 Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerine Proje Danışmanlığı Çalıştayı” 2011-2012 Eğitmen / Danışman
GMKA TR22.11.SK01.0111
Çocuklar Emin Ellerde Eğitmen
GMKA TR22.11.SK01.0111 Yerelden Cambridge Ve Nasa'ya: Dezavantajlı Öğrencilerde Çanakkale Değerleri Ve Girişimcilik Bilinci Geliştirme Projesi Proje Yürütücü Yard.
( Prog. Yazarı)
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi 111B228 (İlköğretim Öğrencileri İçin
Eğlenceli Yaz Bilim Kampı) Proje Yürütücüsü
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi 111B143 Pamukkale ve Denizli
Çevresinde Doğa Eğitimi Yaratıcı Dramanın Çevre Eğitimindeki Rolü ve Tanışma Çalışmaları (Eğitmen)
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi 111B008 Murat dağı Ulubey Kanyonları ve Uşak Çevresi’nde Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi Yaratıcı Dramanın Çevre Eğitimindeki Rolü ve Tanışma Çalışmaları (Eğitmen)
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi 111B0235 (İlköğretim Öğrencileri İçin
Eğlenceli Yaz Bilim Kampı) Yaratıcı Drama Çalışmaları
(Eğitmen)
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi 110B060 (İlköğretim Öğrencileri İçin
Eğlenceli Yaz Bilim Kampı) Proje Yürütücüsü
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi 110B032 Çanakkale ve Çevresinde
Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi 2010 Yaratıcı Dramanın Çevre Eğitimindeki Rolü ve Tanışma Çalışmaları (Eğitmen)
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi 110B069 Pamukkale ve Denizli
çevresinde Doğa Eğitimi Yaratıcı Dramanın Çevre Eğitimindeki Rolü ve Tanışma Çalışmaları (Eğitmen)
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi 110B075 Murat dağı Ulubey Kanyonları ve Uşak Çevresi’nde Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi II Yaratıcı Dramanın Çevre Eğitimindeki Rolü ve Tanışma Çalışmaları (Eğitmen)
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi 107B066 (İlköğretim Öğrencileri İçin
Eğlenceli Yaz Bilim Kampı) Proje Yürütücüsü
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi Kazdağı Milli Parkında Ekoloji
Temelli Doğa Eğitimi Programı-IV Yaratıcı Dramanın Çevre Eğitimindeki Rolü ve Tanışma Çalışmaları (Eğitmen)
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi 107B001 (Kazdağı Milli Parkı Balıkesir, Çanakkale ve Çevresin de Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi Yaratıcı Dramanın Çevre Eğitimindeki Rolü ve Tanışma Çalışmaları (Eğitmen)
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi 108B069 (Bilim Yanıbaşımızda İlköğretim Öğrencileri İçin Eğlenceli Yaz Bilim Kampı - 2008) Proje Yürütücüsü
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi 108B013 (Kazdağı Milli Parkı Balıkesir, Çanakkale ve Çevresin de Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi -2008) Yaratıcı Dramanın Çevre Eğitimindeki Rolü ve Tanışma Çalışmaları (Eğitmen)

2


TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi 109B033 (İlköğretim Öğrencileri İçin
Eğlenceli Yaz Bilim Kampı) Proje Yürütücüsü
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi Murat Dağı, Ulubey Kanyonları ve Uşak çevresinde Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi Yaratıcı Dramanın Çevre Eğitimindeki Rolü ve Tanışma Çalışmaları (Eğitmen)
TÜBİTAK Bilim ve Toplum
Projesi 106Y111Çanakkale ve Yakın Çevresinde Ekoloji Bilinci Kazandırmak Amaçlı Doğa Eğitimi Yaratıcı Dramanın Çevre Eğitimindeki Rolü ve Tanışma Çalışmaları (Eğitmen)
Bilim ve Toplum
Etkinliği ÇOMÜ Öğrenci Bilim Şenliği (2008 - ) Düzenleme Kurulu
Üyeliği

5. YAYIN BİLGİLERİ

Science Citation Index’e kayıtlı dergilerde yayınlanan
BAYINDIR A.SOYKAN A. “The role of creative drama in comprehending the legends environment related trainings: Kazdağı Case Study “ WCES 2009 Dünya Eğitim Bilimleri Konferansı .Yakın Doğu Ün. K.K.T.C. – Lefkoşa 4-7 Şubat 2009

DURUKAN H. BAYINDIR A. Evaluatıon Of Pre-School Educatıon Admınıstrator's Levels Of Leadershıp Roles Accordıng To Teacher's Vısıon JTPE Journal of Theory and Pratice in Education. Vol:14, No:4. S: 376-388. Çanakkale, Aralık 2018


DURUKAN H. BAYINDIR A. “Evaluatıon Of Pre-School Educatıon Admınıstrator's Levels Of Communıcatıon Roles Accordıng To Teacher's Vısıon” JTPE Journal of Theory and Pratice in Education. Vol:13, No:4. S: 38-47.Çanakkale. Kasım 2017

BAYINDIR A."Our Earth; Mysterious Journey to the Future Home TUBITAK Summer Science Camp - 2015 "An Assessment of the Implementation. IX. Europen Conference on Social and Behavioral Sciences Paris, Fransa- February 3-6, 2016. S:400

İndekslere kayıtlı / Hakemli konferans kitaplarında yayınlanan BAYINDIR A, BAŞAR M.A. “TÜBİTAK Yaz Bilim Kampında Görev Alan Öğretim Elemanlarının Çalıştıkları 12 Yaş Öğrenci Gruplarının Kendilerine Kazandırdığı Öğretimsel Bakış Açıları” V. Uluslararası Rating Academy Kongresi. Köy Enstitülerim Felsefesini Geleceğe Taşımak. Çanakkale. 28-29 Mayıs 2020

BAŞAR M.A, BAYINDIR A. “TÜBİTAK Yaz Bilim Kampının Kampa Katılan Öğrencilerin Merak Duygularının Gelişimine Etkisi” V. Uluslararası Rating Academy Kongresi. Köy Enstitülerim Felsefesini Geleceğe Taşımak. Çanakkale. 28-29 Mayıs 2020

BAYINDIR A. “Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Köy Enstitülerinin 21. Yüzyıla Taşınabilirliği Hakkındaki Görüşleri” IV. Uluslararası Rating Academy Kongresi. Köy Enstitüleri ve Yeni Arayışlar. Çanakkale. 02-03 Mayıs 2019

BAYINDIR A. TEMİZEL D.M. “Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Atatürk’ün Öğretimsel Liderlik Özelliklerine İlişkin Görüşleri” ULEAD 2019 ANNUAL CONGRESS ICRE-2019, Alanya. 20-24 Nisan 2019

TİMUR B, BAYINDIR A. İMER N. Ortaokul Öğrencilerinin Bilime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. II. Uluslararası Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ULEAD & RESSCONGRESS), Çanakkale. 2-4 Kasım 2018

B, BAYINDIR A. İMER N. Ortaokul Öğrencilerinin Fene Yönelik İgi ve Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi II. Uluslararası Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Bilimler Sempozyumu

BAYINDIR A. “The Relationship Between the Levels of Emotional
Intelligence and Academic Achievement of the Faculty of Education” XVI. Europen Conference on Social and Behavioral Sciences - Prizren - 10-12 Mayıs 2018

BAYINDIR A. “Opinions of Primary School Administrators on Drama Activities in Education” VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi – ICRE 2018.Manisa. 09-11 Mayıs 2018.

BAYINDIR A, TEMİZ E. “Kadınların Sosyal Varlık Alanı Olarak İlkokul
Bahçeleri ” VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi – ICRE
2018.Manisa. 09-11 Mayıs 2018.

H. GENÇ. BAYINDIR A. TÜBİTAK Yaz Bilim Kampı 2015: Çanakkale’de12 Yaş Öğrencilerine İpek Böceğine Bombyx mori ( Lepidoptera: Bombycidae) karşı Farkındalık Kazandırılması. ÇOMÜ II. Çanakkale Tarımı Sempozyumu 14-15 Aralık 2017. ( Poster Bildiri)

BAYINDIR A. “Hizmet İçi Eğitimlerde Örgüt Kültürü Oluşturmaya Yönelik Takım Oyunları ve Rolü” VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi – ICRE 2017. Çanakkale. 27-29 Nisan 2017

BAYINDIR A.TOLUN V. “Mitoloji ve Arkeoloji Eğitiminde Bilimin Doğası; Bir Yöntem Olarak Drama” VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi – ICRE 2017. Çanakkale. 27-29 Nisan 2017

BAYINDIR A. “Liderlik Kampı – 2016 Alternatif Öğretim Yöntemleri Uygulamalarına İlişkin Bir Değerlendirme” EYFOR VII.Eğitim Yönetimi Forumu. Lefke Avrupa Üniversitesi K.K.T.C.- 3-5 kasım 2016. S:214

GENÇ H., BAYINDIR A., Yücel S., "13 Yaş Grubu Öğrencilerinin Böcekleri Tanımaları ve Farkındalık Yaratma Yeteneği Kazanmaları: Yaz Bilim Kampı Örneği", Poster bildiri. XII. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi, MUĞLA,14-17 Eylül 2015, ss.188.-

BAYINDIR A. “The Role Of Strategıes Memory And Creatıve Drama In The Teaching Of Historicalevents: The Case Of The Gallipoli Campaign” V. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi Çanakkale, 6-9 Haziran 2013.

BAYINDIR A,Vural D. "The Effect Of Hobby Education To The Workers’ Prepare For The Retirement” İşgörenlerin Aldıkları Hobi Geliştirme Eğitimlerinin Emekliliğe Hazırlanmalarına Etkisi "IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi İstanbul, 1-3 Mayıs 2012

BAYINDIR,A. Development of Elementary Students' Scientific Awareness: Summer Science Camp Application - A Review on 2010".III Internatıonal Congress of Educatıonal Research.4-7 May 2011,Girne/ K.K.T.C.

BAYINDIR A.” The rol of Creatıve Drama For The Comprehension of Legends in Envıronmental Education, The Sample of Uşak Murat Mountaın” The Second Internatıonal Congress of Educatıonal Research. Türkiye/Antalya 29 April – 02 May 2010


3

BAYINDIR A., Ercan, F., Soykan, A., 2009, Ecology Training Practises In Turkey: Tübitak Summer Science Camp (Çanakkale Sample), Athens Institute For Education and Research, 4th International Symposium on Environment, Athens, Greece, 21-24 May 2009

BAŞAR M, BAYINDIR ARZU. TÜBİTAK “Bilim Yanıbaşımızda”
İlköğretim Öğrencileri İçin Eğlenceli Yaz Bilim Kampı Uygulamalarına İlişkin Bir Değerlendirme.1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi Çanakkale, 1-3 Mayıs 2009

KABAŞ A, DEMİRCAN O. BAYINDIR ARZU. TÜBİTAK “Astronomi ve Astrofiziğin Bilim Eğitimindeki Yeri ve Bir Proje Örneği1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi Çanakkale, 1-3 Mayıs 2009

BAYINDIR A.SOYKAN A. “The role of creative drama in comprehending the legends environment related trainings: Kazdağı Case Study “ WCES 2009 Dünya Eğitim Bilimleri Konferansı .Yakın Doğu Ün. K.K.T.C. – Lefkoşa 4-7 Şubat 2009


BAŞAR M, BAYINDIR ARZU. “İlköğretim Ders Kitaplarında Evrim” VI. Mantık, Matematik ve Felsefe Sempozyumu” İstanbul Kültür Üniversitesi Foça , 6-19 Eylül 2008
BAYINDIR A. “ Envıronment Educatıon and Imagınatıve Drama”
Succesion and Prospects ın Pedagogıc Theory and Pratıce Development
125 Years Preschool Educatıon ın Bulgaria. Sofia University.Kiten :5-9 September 2007

BAYINDIR A “Sınıf Öğretmenlerinin Stres Kaynakları ve Başa Çıkma Eğilimleri.” XI. Eğitim Bilimleri Kongresi K.K.T.C. –Lefkoşa Yakın Doğu Üniversitesi 23 –26 Ekim 2002,sa:179

BAYINDIR A “İlköğretim Okullarının Yeniden Yapılanması Sürecinde İnsan Kaynaklarının Etkili Kullanılmasında İlköğretim Okul Yöneticilerinin Yeterlilikleri ” XI. Eğitim Bilimleri Kongresi K.K.T.C. – Lefkoşa Yakın Doğu Üniversitesi 23 –26 Ekim 2002,sa:82.



6. ALANI İLE İLE İLGİLİ EN ÖNEMLİ FAALİYETLER (Eser/görev/faaliyet/sorumluluk/olay/üyelik vb.)

1. I. Türkiye Çocuk Hakları Kongresi Stratejisi (2012 – 2016 ) Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi İzleme Grubu Temsilcisi. Haliç Kongre Merkezi 25-27 Şubat 2011.
2.” Küreselleşen Dünyada Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumlarında Yaratıcı Dramanın Gerekliliği” Uluslararası Küreselleşen Dünyada; Sosyal Hizmetlerin Konumu, Hedefleri ve Geleceği Sempozyumu. Antalya. (09-12 Nisan 2006) Antalya.
3. Kazdağı Milli Parkında Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi Programları 2006-….. Eğitmen
4. Çanakkale Koleji Eğitim Danışmanlığı. (2014 devam ediyor.)
5. “Uluslararası Çocuk Şenliği “ Lüleburgaz Belediyesi Program Kurulu Üyeliği. Gökbilim , DNA ve Sanat Atölye
Etkinlikleri Eğitim Danışmanı “ Lüleburgaz Belediyesi. 2008- devam ediyor
6.Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Sağlık Kültür Spor Dairesi Başkanlığı Çocuk Kulübü ve Kreşi Kurucusu
ve Eğitim Danışmanı (2004- 2011)
7. ÇOMÜ Sosyal Tesisler ve İktisadi İşletmeler Koordinatörü – Yürütme Kurulu Başkanlığı ( 2009-2011)
8. 2 nci Kolordu Komutanlığı Sosyal Tesisler ve Kreş – Bakımevi Eğitim Danışmanlığı (2002- 2009)
9. Belediyeler, Kamu Özel Kurum ve Kuruluşları Hizmetiçi Eğitim ve Kişisel Gelişim Seminerleri
10. TÜBİTAK ÇOMÜ Yaz Bilim Kampları Program Yazarlığı ve Proje Yürütücülüğü


7. VERDİĞİ DERSLER:
.
Eğitim Bilimine Giriş Türk Eğitim Tarihi
Drama Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Eğitim Felsefesi Kültürlerarası Eğitim
Özel Öğretim Yöntemleri Müze Eğitimi
Çocukta Oyun Gelişimi Sınıf Yönetimi


8. DİĞER BİLGİLER

Çocuklarla Felsefe Eğitim Uygulamaları. ÇOMÜ Eğitim Fakültesi Sınıf Eğitimi Öğretmen Adayları (Eğitim Felsefesi Dersi)4-15 Nisan 2022

Çocuklarla Felsefenin Amacı Öğretmen Seminerleri. Filozof Meşe (Anooshirvan Miandji) Uygulama Örneği. Çanakkale Özel Kolej. 10 Eylül 2021

CSGB9 P4C TRAINER TRAINING SPECIALIST PROGRAMME Londra. Çocuk ve Yetişkinler için Felsefe.
Uluslararası P4C Eğitim Uzmanı Sertifikası. Centre Number: 92761 / October 2020

TÜBİTAK 121B699 “Sihirli Dünyalara Açılan Kapılar ve Bilime Yolculuk” Yaz Bilim Kampı-2021 Projesi Tanıtımı TRT Çocuk 6 Bölüm.

TÜBİTAK 218B221 “Sihirli Dünyalara Açılan Kapılar ve Bilime Yolculuk” Yaz Bilim Kampı-2019 Projesi Tanıtımı TRT Çocuk 4 Bölüm.

TÜBİTAK 218B221 “Sihirli Dünyalara Açılan Kapılar ve Bilime Yolculuk” Yaz Bilim Kampı-2019 Projesi Tanıtımı ÇOMU TV.

“Bilim ve Eğitim, Bilim Toplum Projeleri ve TÜBİTAK Bilim ve Doğa Kampları,” Dardanel Medya TON TV OGÜN İNAL ile GÜNCEL PROGRAMI. (Türkiye dışında 25 ülkeye ulusla rarası yayın yapmaktadır) Konuşmacı. (60 dk). 23.01.2019. Çanakkale.

“Okul Öncesi Öğretmenleri İçin Oyun Tabanlı Öğrenme Uygulayıcı Eğitimi” Balıkesir Edremit Milli Eğitim Müdürlüğü. GMKA. 14-16, 21-23 Aralık 2018. ( Eğitmen)

“Eğitim Müzelerinde Yaratıcı Drama Eğitimi” Urfa İl Milli Eğitim Müdürlüğü. Karacadağ Kalkınma Ajansı. Şanlıurfa Arkeoloji ve Mozaik Müzesi. 14-18 Kasım 2018.

Uygulamalı Yaratıcı Drama Eğitimi Semineri. Kdz. Ereğli Rehberlik Araştırma Merkezi Müdürlüğü. BAKKA.
Ereğli Öğretmenevi. 16-17 Aralık 2017.

“Başarılı Bir Yönetici Olmak ve İletişim” Eğitim Semineri. Orman ve Su İşleri Bakanlığı Orman Genel
Müdürlüğü Çanakkale Orman Bölge Müdürlüğü. Çan Belediyesi Termal Otel. 29 Ocak-01 Şubat 2017
“İletişim Yönetimi İletişim Nedir? İletişim Modelleri- iletişim Üslupları – İletişim Tutumları- Kişilerarası İletişimde Çatışma ve Sebepleri – İletişim Engelleri)Bireysel Farkındalık ve Potansiyelini Keşfetmek ( Kendini Tanıma- Kendine Yol Gösterme- Kendi İçindeki Lideri Geliştirme – Zirvede Var Olmak- Protokol Kuralları) İmaj Yönetimi
( İmaj Oluşturma – Verimlilik – Kurumsal İmaj Oluşturma) Problem Çözme ve Karar Verme Teknikleri ( Problem Tanıma-Problem Çözme Teknikleri) Başarılı Takım Oluşturma ( Takım Çalışmasının Enerji Kaynağı; Liderlik- Takım Liderin/ Kurum Gücüdür – Yaban Kazları ve Takım – Etkili Takımın Özellikleri, Takım Nasıl Kurulmalıdır? Takım Ruhu Yaratmak ve Takımı Yönetmek – Takım Çalışmasının Kuruma Sağladığı Faydalar _ Örnek Bir Takım Çalışması; Kalite Çemberi – Kalite Çemberi Nasıl Çalışır? Takım Oyunları.”

Engellerin Farkındayım; Özel Eğitim ve Özel Öğretim Yöntemleri Eğitimi .(Yönetici, öğretmen ve veli
eğitimleri: 75 saat). Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli Destek Programı. Biga. 21 Mart -01 Nisan 2016.

Kadın Eli Programı. Bilim Kampları ve Bilim Okulları. TRT Radyo-1 ( Canlı Yayın). Söyleşi. 10.00-11.00. İzmir. 15
Şubat 2016.

Zeka Oyunları Eğitimi. Katılımcı. ( 32 saat) Atatürk Üniversitesi. ATASAM. 9 - 22 Ocak 2016

Oryantasyon Seminerleri ( İletişim, Çevreye Uyum, kaygı, Yalnızlık Hissi, Başaramama ve Okul Korkusu, Sınav Stresi, Ders Çalışma Teknikleri) Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu Çanakkale Yurt Müdürlüğü Eylül 2015

“Yaratıcı Dramanın Bilim ve Doğa Eğitimindeki Rolüne İlişkin Uygulama.” Eğitimci. IV. Astronomi Öğretmen
Seminerleri Kazdağları Bilim ve Doğa Eğitimi 2015 Burhaniye. 26 Ağustos 2015

Bilim Kampları ve Bir Uygulama Modeli. Bilim Gündemi Programı. Konuşmacı. ( Canlı Yayın – Söyleşi; 60 dk) Boğaz TV. 11 Temmuz 2015

“ Eğitimci Eğitimi Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürlüğü. Eğitimci.( 14 saat). Kocaeli.11-12 Mayıs 2015

“Eğitim Liderliği; Tevfik İleri Eğitim Koçluğunu Üstleniyor” Ankara Kalkınma Ajansı Teknik Destek Programı. Eğitimci. ( 30 saat) MEB, Ankara. 23-27 Mart 2015

“ Yaratıcı Drama Eğitimi ” Ankara Kalkınma Ajansı Teknik Destek Programı. Eğitimci. ( 30 saat) MEB, Ankara.
21-22,28,29 Mart 2015

“ Yaratıcı Drama Eğitimi ” Doğu Anadolu Kalkınma Ajansı Teknik Destek Programı. Eğitimci. ( 30 saat) MEB,
Muş. 16-20 Şubat 2015

“ Kişisel Gelişim Semineri” Proked Akademi Eğitimci. Çeşme Altınyunus Hotel İzmir. 12-15 Aralık 2014

“Geleceğin Tasarımcısı Öğretmenler“ TEDX Çerkezköy ED& Çerkezköy İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
( Katılımcı) 8 Eylül 2014

Etkili İletişim Becerileri, Beden Dili, Sters ve Motivasyon Yönetimi, Protokol Kuralları Eğitimi “
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Kurumu Seminerleri Çanakkale İŞKUR Güney Marmara Kalkınma Ajansı Eğitimci.
SN.TR22/14/LEDTD/0024)16-26 Haziran 2014 (48 saat)

“Bilim Kampları, Eğlenceli Yaz Okulları, Anaokulu Yaz Okulu Programları ve Danışmanlığı” Çanakkale Özel
Kolej. (2013-…..)

“Drama ile Yeni Bir Öğretim” Eğitimci. Trakya Kalkınma Ajansı. Çerkezköy. 11-12-18-19 Ocak 2014

“ Bilim Gündemi ” Boğaz TV ( Canlı Yayın – Söyleşi; 60 dk) Çanakkale.07.11.2013

“ Bilim Kampları ve Okulları - Proje Yapmak” 05 Eylül 2013 Konferans ( Konuşmacı) Çanakkale Özel Kolej

Oryantasyon Seminerleri ( İletişim, Çevreye Uyum, kaygı, Yalnızlık Hissi, Başaramama ve Okul Korkusu,
Sınav Stresi, Ders Çalışma Teknikleri) Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu Çanakkale Yurt Müdürlüğü 16-
31 Eylül 2013

“Sevim ÖZKAL ile Gecenin İçinden” Söyleşi. “Bilim, Tarih, Doğa ve Deniz; Bir Başkadır Bizim Kamp Kalemiz”
Yaz Bilim Kampı – 2013 üzerine. (60 dk.) TRT 2 Radyo. 09 Aralık 2013
Sağlık Bakanlığı Türk Kamu Hastaneleri Kurumu Çanakkale İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel
Sekreterliği “Doktor, Hemşire, Hastane Çalışanı Sosyal Davranış Geliştirme Semineri” (İletişim- Empati,
Stres Yönetimi, Tükenmişlik, Zor İnsanlarla Başa Çıkma, Görgü Kuralları, Kişisel Bakım) Çanakkale Devlet
Hastanesi 15 Nisan -16 Mayıs 2013 ( 48 saat)

Kınık Çömlekçilik Şenliği "Drama Atölye Çalışmaları" Eğitimci Temmuz 2012

“Drama Semineri”( Konusmacı- Eğitimci ) Çanakkale Valiliği İl Milli Eğitim Müdürlüğü. 02-04 Nisan 2012 (18 saat)
ÇOMÜ Sosyal Tesisler ve İktisadi İşletmeler Koordinatörü ve Yürütme Kurulu Başkanlığı ( 2009-2011)

Çanakkale Belediyesi Personeli Hizmetiçi Geliştirme Eğitimleri “Etkili İletişim Becerileri ve İletişim Engelleri, Beden Dili, Kalite ve Markalaşmak, Örgüt Kültürü ve Takımla Çalışmak, Empati, Stres Yönetimi ve Motivasyon. Çanakkale. Mayıs 2010

2 nci Kolordu Komutanlığı Sosyal Tesisler Kreş ve Bakımevi Eğitim Danışmanlığı (2002- 2009)
“ Bilim Kampları ve Bilim Okulları” Semineri “Benimle Konuşur musun? Çocukla iletişim ve Özgüven TED Koleji. Aliağa, 20 Nisan 2009. (Konuşmacı)

Truva Seyahat Personeli Eğitimleri “Etkili İletişim, Beden Dili, Örgüt Kültürü ve Görgü Kuralları Semineri”.
Eğitimci.Çanakkale. 5-15 Nisan 2009

Gökbilim Atölyesi Etkinlikleri Danışmanlığı "18. Uluslararası Çocuk Şenliği " Lüleburgaz Belediyesi.20-24 Nisan 2009

Çağdaş Drama Derneği Yaratıcı Drama Liderliği/ Eğitmenliği Programı 5. Aşama (42 saat) Haziran, 2009 Katılımcı

Çağdaş Drama Derneği Yaratıcı Drama Liderliği/ Eğitmenliği Programı 4. Aşama (42 saat) Şubat, 2009 Katılımcı

Çağdaş Drama Derneği Yaratıcı Drama Liderliği/ Eğitmenliği Programı 3. Aşama (42 saat)Ocak, 2009 Katılımcı

ÇOMÜ Bilim ve Toplum Çalışmaları Birimi Üyeliği (2008)

Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Birliği Üyeliği (2008)

Çanakkale Onsekiz mart Üniversitesi Çocuk Kulübü Yöneticiliği ve Eğitim Danışmanlığı (2004-2011)

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Çocuklar Evi Eğitim Danışmanlığı Kurul üyeliği (2009-2011)

“Okulöncesi Eğitiminde Aile Katılımı ve Ailelerin Okul Öncesi Eğitime Bakışı”, “ Bilim Kampları ve Bilim
Okulları” Bergama MEB.Bergama Öğretmenevi-17.11.2008 (Konuşmacı)

PROJE PAZARI - Başarılı Bir Projenin Ardından “İlköğretim Öğrencileri İçin Eğlenceli Yaz Bilim Kampı” Kolin
Otel –Megaron. 09.03.2008 (Konuşmacı)

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversity, Faculty of Education in Coorperation with Sofia. St.Kliment Ohridski
Üniversity, Faculty of Primary and Preschool Education. 21-22 May 2007

Uluslar arası Katılımlı Bilim Çalıştayı (8-9 Mart 2007) Düzenleme kurulu üyeliği.

“Aile içi İletişim “ Eğitim Semineri. 2 nci Kolordu Komutanlığı Ordu Evi.Gelibolu.(10 Mart 2007)

“Kendine Güvenen Çocuk” Ana –Baba İletişim Semineri. Çocuklar Evi. (10.01.2007)

Çanakkale Milli Eğitim Müdürlüğü “İlköğretimde Drama ve Uygulaması Semineri” Eğitmen.(06.03.2006):Ezine.

“Çocukta Özgüven Gelişimi” Ana –Baba İletişim Semineri. Çocuklar Evi. (19.05.2006)

Çanakkale Milli Eğitim Müdürlüğü TEP II Faz Kapsamında “Çoklu Zeka Kuramı Semineri” Eğitmen.(22-25 Mayıs
2006) Ezine.

Çanakkale İl Emniyet Müdürlüğü Hizmet İçi Eğitim Semineri. Konuşmacı. ”Takım Çalışması”(25.05.2006)
Çanakkale Milli Eğitim Müdürlüğü TEP II Faz Kapsamında “Çoklu Zeka Kuramı Semineri” Eğitmen.(29 Mayıs-01
Haziran 2006) Merkez Öğretmenevi.
AB Eğitim Programı ”Avrupa Birliği, Türkiye- AB İlişkileri ve AB Politikalarına Uyum” Eğitim Programına katılım.(16 saat) 7-8 Haziran 2006

“Yaratıcı Dramanın Çevre Eğitimindeki Önemi” adlı seminer sunumu ve Drama Atölye Tanışma Çalışmaları nın yürütülmesi. Kazdağı Milli Parkı Balıkesir, Çanakkale Çevresinde Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi IV.Zeytinli Belediyesi.(14.08.2006)

“Yaratıcı Dramanın Çevre Eğitimindeki Önemi” adlı seminer sunumu ve Drama Atölye Tanışma Çalışmaları
‘nın yürütülmesi Kazdağı Milli Parkı Balıkesir, Çanakkale Çevresinde Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi IV.Çanakkale
İli Gençlik Kampı.(26.08.2006)

Teaching of Reading and Writing in Montessori Method (Workshop) İstanbul.(03.11.2006)-Katılımcı
Education of the Sesses Montessori Method (Workshop).Ankara.(04.11.2006) -Katılımcı

“Çocuk Bakıcılığı Projesi. Çanakkale Belediyesi, Yerel Gündem 21, Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesi,
İl Milli Eğitim Müdürlüğü Halk Eğitim Merkezi, İl Sağlık Müdürlüğü Ortaklığı II, III, IV, V. Dönem” Eğitmen Çanakkale Milli Eğitim Müdürlüğü “İlköğretimde Drama ve Uygulanması Semineri-Ezine” (06. 03.2006 )

“Kendine Güvenen Çocuk” Konferansı Çanakkale Valiliği Çanakkale Özel Koleji. (02.Ocak 2006)

“Ailede Özgüven ve Drama Etkinliği” ÇOMÜ Aile Okulu Seminer programı .(26.12.2005 - 06.01.2006)

Prof. Dr. Ulrıke Jungmaır Atölyesı- II. Uluslararası Orff Schulwerk Sempozyumu-Ankara (2-4 Aralık
2005)Katılımcı.

Öğretmenler Günü Çanakkale Valiliği İl Kutlama Kurulu üyeliği. (24 Kasım 2005)

Çanakkale Valiliği Çocuk Hakları Haftası Etkinliklerinin Planlanması ve Uygulanması Programı Hazırlama
veYürütme Kurulu Üyeliği. (20-27 Kasım 2005)

“İlköğretimde Drama” Semineri Çanakkale İsmail Kaymak İlköğretim Okulu (9 Eylül 2005)

“Türkiye 7. Drama Liderleri Buluşması ve Ulusal Drama Semineri 2005 “Dramada Arayışlar”
Konulu seminer ve atölye çalışmaları24-26 Haziran 2005(12 saat)

“Okulöncesi Dönem Çocuğu ile Aile İçi İletişim” konulu Ana-Baba Eğitim Semineri. 2 nci Kolordu
Komutanlığı (2 oturum-6 saat) 27 Mayıs 2005

“İyi Anne Baba Nasıl Olunur?” ÇOMÜ Kültür Evi halk söyleşi (10 Mayıs 2005)- Katılımcı.

Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale Belediyesi, İl Milli Eğitim Müdürlüğü, İl Sağlık Müdürlüğü, Halk
Eğitim Merkezi ortaklığı Çocuk Bakıcılığı Projesi. 3 Dönem Drama Öğretim Elemanı (2005)

“Çocuk ve Ruh Sağlığı-Çocuk ve İletişim” konulu panel-konuşmacı..Çanakkale Kültür Merkezi.(21.11.2004)

“Çocuk Hakları” Ton TV Gündem Programı “konuşmacı (19.11.2004)

Zihinsel Engelli Çocuk ve Genç Bahar Okulu Yaz Okulu projesi. Çanakkale Belediyesi.Drama Eğitmeni
(01 Mayıs – 05 Haziran 2004)

“Katılımcı Liderlik” atölye çalışmaları Türkiye V. Drama Liderleri Buluşması ve Ulusal Drama Semineri-
(25-27 Haziran 2004)

Yaratıcı Drama Semineri. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesi - Ankara Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Fakültesi işbirliği. Atölye çalışmaları 23-27 Haziran 2003. (30 saat) Katılımcı.

“Okul Öncesinde Drama ve Tiyatro”Türkiye V. Drama Liderleri Buluşması ve Ulusal Drama Semineri-
2003 Atölye çalışmaları 20-22 Haziran 2003. (12 saat) Katılımcı.

“Küreselleşme ve Okul Öncesi Eğitiminde Yaratıcı Dramanın Gerekliliği”poster bildiri. Okul Öncesinde Oyun ve
Drama. Türkiye V. Drama Liderleri Buluşması ve Ulusal Drama Semineri-2003.(20-22 Haziran 2003 )

Yeni Okul Öncesi Eğitim Programının Temel ilkeleri ve Eğitim Ortamının Düzenlenmesi” semineri. M.E.B.
Okul Öncesi Eğitimi Genel Müdürlüğü YA-PA (28.09.2002 ) Katılımcı

“Yaratıcı Drama Semineri” Çağdaş Drama Derneği ve atölye çalışmalarına katılım. 26.08 -01.09.2002
(42 saat) Katılımcı

“Hayat Bilgisi, Matematik, Türkçe Derken....” Ankara Oluşum Drama ve Tiyatro Atölyesi . Dr. Tülay Üstündağ
Atölyesi. 23.06.2002 (12 saat) Katılımcı

“İlköğretimde Drama ve Tiyatro” Türkiye 4. Drama Liderleri Buluşması ve Ulusal Drama Semineri. Ankara
Oluşum Drama ve Tiyatro Atölyesi.21-23 Haziran 2002 (12 saat) Katılımcı

“Okulöncesi Çocukların Eğitiminde Eğitici Oyuncaklar Sergisi.” Gelibolu Hamzakoy Oteli. 13-14 Haziran
2002

“Okulöncesi Çocukların Eğitiminde Eğitici Oyuncaklar Sergisi.” 2. Kolordu Sosyal Tesisler Komutanlığı.
(12.06. 2002)

“Okulöncesi Çocukların Eğitiminde 500 Eğitici Oyuncak Sergisi.” Anafartalar Yerleşkesi Çamlık Cafe. (29-30
Mayıs 2002.)
Öğretim Elemanları İçin“İleri Düzey Yaratıcı Drama Semineri” Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
(30 saat ) katılımcı. ( 25-29 Ocak 2002)

“Eğitici ve Tahta Oyuncaklar” TRT-2, 18.30 Radyo Haber Programı-canlı yayın. Şöyleşi. (23.05. 2001)

“Okulöncesi Çocukların Eğitiminde Eğitici Oyuncaklar Sergisi.” Anafartalar Yerleşkesi Çamlık Cafe. (22-23
Mayıs 2001 )

“Okulöncesi Çağındaki Çocukları Tanımanın Önemi ve Bu Çağ Çocuklarını Tanımada Kullanılan Teknikler”
Milli Eğitim Semineri.(Ekim, 1999

“Kıskançlığın Çocuğun Duygusal, Sosyal Gelişimine ve Eğitimine Etkileri” Okulöncesi Öğretmenleri Milli
Eğitim Semineri. ( Lapseki, Eylül 1998)

“Okulöncesi Eğitiminde Resim, Müzik, Drama” semineri(72 saat) Kastamonu Öğretmenevi (16-28 Temmuz 1998

“0-6 Yaş Arası Çocuklarda Oyunun Önemi” Okulöncesi Eğitiminde Resim, Müzik Drama Semineri. Kastamonu
Öğretmenevi (25,07.1998)

ÖDÜLLER

Akademik Performans Ödülü - ÇOMÜ Rektörlüğü - 2010 (Ulusal ve Uluslararası Düzeyde Yapılan Yayınlar
Nedeniyle)

Akademik Performans Ödülü - ÇOMÜ Rektörlüğü - 2010 (Ulusal ve Uluslararası Düzeyde Yapılan Araştırmalar
Nedeniyle)

Akademik Performans Ödülü - ÇOMÜ Rektörlüğü - 2009 (Ulusal ve Uluslararası Düzeyde Yapılan Yayınlar
Nedeniyle)

Akademik Performans Ödülü - ÇOMÜ Rektörlüğü - 2008 (Ulusal ve Uluslararası Düzeyde Yapılan Yayınlar
Nedeniyle)

Teşekkür Belgesi Eğitim Fakültesi Dekanlığı – 2008

Teşekkür Belgesi ÇOMÜ Rektörlüğü- 2006

Takdir Belgesi 2 nci Kolordu Komutanlığı – 2003

Maaşla Ödüllendirme Milli Eğitim Bakanlığı – 1999

Teşekkür Belgesi Milli Eğitim Müdürlüğü – 1998

Kurum

ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.