avatar
Bahadır Burak Solak Dr. Öğr. Üyesi TRABZON ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
Yayın 7 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 4
7 Yayın
1 Hakemlik
4 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Reklamcılık Dijital Reklamcılık Reklam Kampanyaları Reklam Stratejileri Reklam Yazarlığı

Kurum

TRABZON ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

Markaların Dijital Dönüşümü ve Sosyal Medya Kullanımı: Twitter Özelinde Bir İnceleme
DOI: 10.33464/dorduncukuvvet.692428
ATIF 2 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3686

2

4

3686

0

2

891

1

1

1046

0

1

5648

Yayınlar

1

355

1

399

Markaların Dijital Dönüşümü ve Sosyal Medya Kullanımı: Twitter Özelinde Bir İnceleme
DOI: 10.33464/dorduncukuvvet.692428
FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3686

4

3686

1

1046

Yayınlar

Markaların Dijital Dönüşümü ve Sosyal Medya Kullanımı: Twitter Özelinde Bir İnceleme
DOI: 10.33464/dorduncukuvvet.692428
ATIF 2 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3686

2

4

3686

1

1

1046

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.