avatar
Bilge Baykal Dr. Öğr. Üyesi BEYKENT ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
Yayın 3 Hakemlik 1
3 Yayın
1 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Pazarlama kurumsal pazarlama servis pazarlaması tüketici davranışları online pazarlama

Biyografi

Dr. Öğr. Üyesi Bilge Baykal 1994 tarihinde Boğaziçi Üniversitesinde İşletme alanında lisans, 2009 tarihinde Marmara Üniversitesinde Üretim Yönetimi ve Pazarlama (İng) alanında yüksek lisans ve 2016 tarihinde Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü Pazarlama alanında doktora derecesine sahip olmuştur. Online Servisler, Tüketici Davranışları, Girişimcilik, Sosyal Medya Pazarlaması ve Bankacılık Sektöründe Tüketici ve Çalışan Motivasyonu alanlarında çok sayıda ulusal ve uluslararası makale, bildiri ve kitap bölümü yayını bulunmaktadır. Eylül 2016 tarihinden bu yana Beykent Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme (İng) Bölümünde Doktor Öğretim Üyesi olarak görev yapmaktadır. Ek olarak, 1994-2006 yılları arasında Kurumsal Bankacılık sektöründe YKB, Oyakbank ve Koçbank olmak üzere 3 ayrı bankada Kurumsal Pazarlama alanında 11 yıllık profesyonel bankacılık deneyimine sahiptir.

Kurum

BEYKENT ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

Yayınlar

Elektrikli Araç Tercihinde Tüketici Motivasyonu
Yayın Bilgisi: 2023 , Sosyal Bilimler Metinleri
DOI: 10.56337/sbm.1352994
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 827

0

827

Bankacılık Sektöründe Dijitalleşme ve Finansal Teknolojilerin Hizmet Pazarlamasına Etkileri
Yayın Bilgisi: 2023 , Akademik Açı
DOI: 10.59597/akademikaci.1355989
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2609

0

2609

0

824

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.