Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Burcu Çaylı
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
13
3
Yayın
0
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Zihinsel İmaj Oluşturmanın Zihinsel İmaj Netliğine Etkisi ve Sınıf Öğretmenlerinin Özerklik Desteği
Yazarlar:
Burcu Çaylı
,
Sabahattin Deniz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
553
0
ATIF
1
FAVORİ
553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Zihinsel İmaj Oluşturmanın Zihinsel İmaj Netliğine Etkisi ve Sınıf Öğretmenlerinin Özerklik Desteği
Yazarlar:
Burcu Çaylı
,
Sabahattin Deniz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
553
1
FAVORİ
553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Düzenlemeleri ve Akademik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem Aldan Karademir
,
Özge Deveci
,
Burcu Çaylı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.446793
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3676
0
FAVORİ
3676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN YAPILANDIRMACI ÖĞRENME ORTAMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Sabahattin Deniz,
Burcu Çaylı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
327
0
FAVORİ
327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Araştırma ve Deneyim Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Düzenlemeleri ve Akademik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem Aldan Karademir
,
Özge Deveci
,
Burcu Çaylı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.446793
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3676
13
ATIF
0
FAVORİ
3676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat