Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cem Gökmen
Dr. Öğr. Üyesi
SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yayın
2
Hakemlik
2
2
Yayın
2
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Zihinsel Engelli Eğitimi
Otizm ve Spekrum Bozukluğu Eğitimi
Kurum
SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Popüler Yayınları
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerin Yazılı İfade Becerilerinin Geliştirilmesinde BOY Stratejisi: Bir Alan Yazın Derlemesi
Yazarlar:
Cem Gökmen
,
Mahmut Çitil
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2022.0130
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
618
0
ATIF
2
FAVORİ
618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yeni Davranış Kazandırma Stratejilerini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterlilik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Fadime İşcen Karasu
,
Didem Kayahan Yüksel
,
Cem Gökmen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.1312235
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
326
0
ATIF
1
FAVORİ
326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yeni Davranış Kazandırma Stratejilerini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterlilik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Fadime İşcen Karasu
,
Didem Kayahan Yüksel
,
Cem Gökmen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.1312235
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
326
1
FAVORİ
326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerin Yazılı İfade Becerilerinin Geliştirilmesinde BOY Stratejisi: Bir Alan Yazın Derlemesi
Yazarlar:
Cem Gökmen
,
Mahmut Çitil
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2022.0130
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
618
2
FAVORİ
618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat